utorok 15. februára 2011

Let´s go back to childhood

Ak máte chuť na niečo sladké a neviete čo, čo tak siahnuť po pudingu. Je to rýchla lahôdka. 
Minule ma k jej uvareniu inšpirovalo, keď som ochutnala - neviem ako to teraz nazvať, myslím, že puding/dezert Srdiečko (nájdete v chladiacich boxoch v obchodoch balené po 4 kusoch). Osobne si na sladké nepotrpím, no chytila ma "mlsná". 
Do you like pudding? It is fast delicacy. Last time I was inspired by desert "Heart" (it contains from puding and topping, you can buy it in grocery)

Na prípravu Vám "stačí":/You need:

Uvariť puding podľa vlastnej chuti, pokiaľ chcete ozaj niečo také ako spomínaný dezert Srdiečko odporúčam vanilkovú príchuť. A ak si chcete fakt "pošmáknuť", kúpte si puding od Dr. Oetkera Pravá vanilka, je fakt fantastický, a obsahuje kúsky z pravej vanilky (teda z vanilkového struku). 
You must cook puding according to your own taste. Desert "Heart" has vanilla flavour. I recommended you pudding from Dr. Oetker Real vanilla, it is fantastic and contains also pieces of real vanilla.
     Ďalšou výrazne podstatnou zložkou je Topping malina tiež od Dr. Oetkera. Tento toping som mala prvýkrát a čakala som nejakú homogénnu červenú konzistenciu. A ajhľa z nádoby vyšlo niečo, čo pripomínalo malinový džem. Ale aj tak mňam:). Takže vráťme sa k veci, na puding vytlačíme množstvo podľa chuti a už sa len môžeme pustiť do degustácie.
For this receipt is very important Topping raspberry from Dr. Oetker. This topping I had for first time and I didn´t wait homogeneous consistency. But it is like raspberry jam. Yummie. On the top of pudding we get amout of topping. How much we want.

Aký puding máte najradšej?
Which pudding do you like?

3 komentáre:

  1. udelala si mi chutě.. tedka me napada ze mame plno pudingu ruznych chutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) som rada, že sa vždy zapojíš so svojím názorom:)-ďakujem. Tak šup-šup nejaký si vybrať a spraviť:) brú chuť;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem pudinG :-)
    (Najlepsie s mrazenymi-rozmrazenymi malinami s Lidla)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)