pondelok 21. marca 2011

New jacket

Kozmetické vychytávky nám síce spríjemňujú život, ale občas treba skrátka preladiť na inú nôtu. Aby som Vám s ňou nezačala liezť na nervy:D. Dúfam, že ste dnes mali krásny deň. U nás síce slnko svietilo, no bolo celkom zima. Kdeže si jar???
Mimochodom mám novú bundičku. Asi ste si už všimli:). Keď som ju videla prvýkrát pred pár mesiacmi ofrflala som ju. A teraz, keď na stojane bolo už len pár kúskov, zapáčila sa mi. A dostala tak nový ozajstný domov:)))


 Nech sa páči..! Ponúknite sa chutným hrozienkom:) Ľúbite?? Mňam. Aj takúto starostlivosť si užívam od priateľa:)

8 komentárov:

  1. hlavne se mi desne libi tvoje triko!!! ale fakt! odkud je?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. z terranovy, kupovala som ho myslím v januári:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super je tá bundička, odkiaľ je prosím? :)

    mysunnybubble.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bundička je z New yorkeru, pre mňa prekvapivo, pretože vždy som tam obkukávala tento typ búnd a vždy mi na nich nejaký detail vadil:)prečo neprešli mojim kritickým hodnotením:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bundička ti moc sluší :) Ale to tričko je prostě parádní !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tééda to som ani netušila aký bude mať úspech:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sluší :-) Zajímavá bundička

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkná bundička! A moc se mi líbí i to tričko.
    A dík za koment ;)
    (ale jak tak koukám na tu fotku, tak jsi na tom lépe než já :D )

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)