pondelok 2. mája 2011

Coral or orange

Tento rok fičí okrem iných farieb aj oranžová.
Prečo si ju nedať na nechty?
 Tento lak je z H&M, kolekcie Spring nails.
Exteriérová fotka:))
Aj tak som troška sklamaná z fotky, lebo v skutočnosti je to žiarivejšia oranžová. Obsahuje aj drobučké, takmer nepozorované žlté častice, ktoré vytvárajú jemný odlesk. Ale len keď sa poriadne zahľadíte.

 Podľa mňa úžasne vynikne s tyrkysovou farbou.
Bohužiaľ, čo nevynikne, že je reálne oranžovejší a žiarivejší.
Nosíte oranžovú? Na oblečení alebo na nechtoch, či...?

19 komentárov:

  1. Je strašně krásnej :-) Hodí se k tvým dlouhým prstům.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oranžovú mám na nechtoch najradšej :) V lete sa hodí takmer ( ak nie celkom ) ku všetkému a rozžiari celý outfit. A krásne nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dneska mi bylo právěže celý den příšerné horko, příště si pod ten svetr musím vzít nátělník! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Klaudii: ďakujem za kompliment, takýto som tuším ešte nedostala:)

    GirlieNamedZ: mne sa páči v lete aj ružová:D, tá tiež rozžiari:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. oranžovú som nejako nikdy nemala v láske, ale ktovie prečo sa mi zrazu začína páčiť... :)
    naozaj, mať tak raz Tvoje nechty... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. popravdě oranžovou na oblečení nemám moc áda, ale na nehtech je momentálně jedna z mých favoritů! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rozhodne, uplne souhlasim! Koralovku na nehtech posledni dobou miluju :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Orange is definitely one of my fave colors right now. Nice post!

    xoDale
    Thanks for checking out my blog too. Following you now

    www.savvyspice.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super barva! Já jsem podobnému odstínu propadla minulé léto.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Really nice color! Thanks for sharing! xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Oranžovou přímo nesnáším, takže nemám nic v této barvě :D Ale nad tou korálovou už delší dobu přemýšlím, vypadá dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadá pěkně. Oranžovou mám ráda, ale když se tak zamyslím, tak moc oranžových kousků nemám. Možná tak jeden, dva.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I love this nailpolish!! Is coral, or not!???
    kisses!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nice pics, love pearls and orange color.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Túto jar aj mna chytila total coral farba, je uchvatna...milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Túto jar aj mna chytila total coral farba, je uchvatna...milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. dolcezuzka: ty mi dávaš stale také pekne komplimenty na nechtiky, dakujeeeem!!tak sup kupit si lak na nechty:))

    Teres: ked som sa tak zamyslela, ani ja ju nejak na obleceni nemusim, ale neska som si obajvila v skrini "karalove" tricko teda take ziarivejsie, aj som nan zabudla:D, ale na nechtoch aj celkovo koralovu milujem:)

    Mora e Bionda: podobne:)

    Gaby de Modacapital: I think it is maybe more coral than orange:D

    Anonymný:si moja krvná skupina!

    Ostatným strašne moc ďakujem za vaše zdielanie:))

    Thanks for lovely comments!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. nádherná barva...miluju korálovou...jen jsem jí v HM nějak nepostřehla ;-) já používám essence - what do u think 22

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)