streda 9. novembra 2011

Koruna krásy - vlasy

Súhlasite s týmto výrokom? Pri kontakte s iným človekom si asi ako prvé všimneme tvár a vlasy. Samozrejme, že sa stane, že keď sa Vás niekto spýta akej farby mal dotyčný vlasy zrazu si neviete spomenúť:). Mne sa to stane tiež:)).
Mnoho žien lipne na svojich vlasoch. Veď stačí spomenúť strihanie a nejednej sa vybaví spomienka ako oplakala svoje vlasy. Väčšinou si ideme dať zastrihnúť končeky a z vlasov zmizne namiesto pár ťažko "vypestovaných" centimetrov aj niekoľko desiatok. Dobre je to trochu nadnesené, ale my vieme pravdu...!

Dávno som sa nevenovala príspevku o tom, čo momentálne používam na vlasy:
Takže moje práve najpoužívanejšie vlasové produkty sú tieto:
Photobucket


Asi u každej z Vás v kúpeľni nájdeme šampón v kombinácií s kondicionérom. Aj keď sa odporúča, aby ste podporili účinky šampónu, kondicionérom z tej istej rady, ja toto úspešne porušujem:).
Na pozícií šampón u mňa úspešne kraľuje Lee Stafford my Big Healthy Hair. Mne chvíľku trvalo než som si zvykla na jeho silnejšiu vôňu, neviem k čomu by som Vám ju prirovnala. Isto neočakávajte kvetinové alebo ovocné tóny. Na šampóny nie som nejaký odborník, skôr rozlišujem, či mi šampón mastí vlasy, pridlapne, vysuší a pod., proste, či mi ako taký vyhovuje. A tento mi vyhovuje. Mám po ňom veľmi príjemný pocit čistých nadýchaných vlasov. Ktovie, čo by to spravilo, keby jeho účinky podporím aj kondicionérom:). To by bol hádam aj mega-objem:D.
Obsahuje látky Pro-volume complex-u, ktoré dodávajú objem. Pridaný panthenol pomáha udržiavať vlasy zdravé.
Nevýhodou je, že je dosť tekutý, takže sa "dobre" míňa a mäkký obal tuby tomu ešte dopomáha.
Nebudem Vám tu prepisovať, čo je na obale, ak Vás zaujal viac sa o ňom dočítate na:
http://www.profimed.eu/sk/obchod/pre-objem/lee-stafford-my-big-fat-healthy-hair-shampoo-250-ml-sampon-pro-vetsi-objem-vlasu/
Cena: 10,20 eura za 250 ml.

Kondicióner Sebastian evokativ full conditioner je určený tiež na podporenenie objemu vlasov. Celkovo akýkoľvek kondicióner používam už zo zvyku, pretože mám potom pocit hladších, na dotyk príjemnejších vlasov. Teda u väčšiny. Niektoré sa však dosť ťažké, prípadne tak "nabúchané" výživnými látkami až Vám vlasy zaťažia.
Tento nezaťaží, má mať vôňu jazmínu a ylang-ylang:) a ja som spokojná. Je ho možné používať denne, pomáha vyrovanávať prirodzené pH vlasov. Udržiava farbu.
Objem 250 ml, cenu Vám neprezradím, doniesla som si ho zo zahraničia a bol v balení ešte s jedným výrobkom.
Photobucket
Honosne nazvané: STYLING:).
Po umytí a vysušení vlasov uterákom (len vlasy do nich zabalím, žiadne trenie), si votriem do vlasov tekuté kryštály Black. Kedysi som si ich votierala do suchých, ale bol problém ich naniesť, tak aby nevyzerali zmastene. Preto som raz vyskúšala votrieť ho do mokrých vlasov. Mám dojem, že potom vidím väčšie účinky aj lesk. A vyzerajú prirodzenejšie než, keď ich dám do suchých. Mal by byť vyrobený z ľanových semiačok, takže zdravotne nezávadný:).
Pokračujem  Sebastian mousse forte. Keď som ho kupovala, "sekla" som sa. Chcela som Zero gravity. A fakt nechápem, kde nastala chyba, ale keď už bol doma... Je to silne držiaca pena, ktorá Vám vlasy nezaťaží ani nezlepí, ale drží. Vlasy zostanú krásne jemné, nadýchané a mäkké Tým, že mám jemné vlasy, tak by mi ju asi kaderníčka neodporučila, ale ja úspešne porušujem pravidlá a používam to, čo chcem:))). 
Týmto môj styling končí.

Pokiaľ mám však náladu na žehlenie, snažím sa ju nemať často, lebo akékoľvek pričasté vystavovanie vlasov vysokým teplotám podľa mňa vlasy svojím spôsobom poškodzuje, použijem Lee Stafford Heat protection. Má presne takú istú vôňu ako šampón, takže keď som si ho prvýkrát nasprejovala na vlasy, bola som rada, že si ich večer umývam. Ale teraz sme už kamaráti. Drží, nezlepuje vlasy a ja mám aspoň pocit, že som svojim vlasom poskytla vďaka P2FIFTY complexu vlasom dostatočnú ochranu.
Cena: 14,20 eura za 200ml.
Presnejší popis nájdete:
Na žehlenie používam GHD žehličku na vlasy. Nie je síce s nastavovaním stupňov teploty, no kdesi som počula, že problémom, prečo vlasy nedržia vyžehlené môže byť aj žehlenie na nízkej teplote. Som s ňou maximálne spokojná aj keď patrí k tým drahším. Vlasy mi nechá hladké, rovné a lesklé. Mám aj Remingtonku a tá mi vlasy skôr šklbala, nemohla som plynule žehliť, nehovoriac, že som nikdy nezažila taký efekt ako s touto. Keď vlasy dožehlím chvíľku počkám, vtedy si každý vlas nájde svoje miestečko a môžete vidieť skutočný efekt. (btw. Takto vyžehlené vlasy mi vydržia aj týždeň, fakt nepreháňam! - vyskúšané!).

S každým z týchto produktov som spokojná, takže Vám ich môžem s kľudným svedomím odporučiť:)!

Som zvedavá na Vaše top vlasové produkty!

Have a nice day!

6 komentárov:

  1. fííha, no ani jednu značku nepoznám :D:D ja som ten drogérkový typ :D:D..a inak aj ja som dnes hodila pre mňa super produkt na vlasy na blog :D..a áno žehlička straaaaašne ničí vlasy :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. musim nas kadernicky obranit ze ne vsetky sme drble a ked povie slecna 2cm tak oslahame 10...este v skole sme sa strihali navzajom a pri kazdom riadku to bolo ale iba kusilincek :D cize nerob to co nechces aby bolo tebe robene..no strasne sa vyjadrujem ja viem :D

    ja nepouzivam zehlicku ani fen ani nic...zbytocne to nici vlasy:/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GHD mam aj ja, uz asi 5 rokov a stale je ako nova :) Lee Stafford znacku mam rada, produkty co som vyskusala boli vzdy fajn. Sebastian som nikdy neskusala ale uz som vela pocula, mozno raz :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super mám aspoň tip na značku žehličky :) potrebujem dostať novú na Vianoce, tak aspoň budem vedieť akú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lee Stratford znám, jinak vůbec, jsem taky drogérkový typ :D Možná špatně no, roztřepené konečky mě provází pořád :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som celkom maniak na vlasy :D Stopercentne súhlasím s názvom článku :) Ja si vlasy žehlím a žehlím si ich cca 2 krát do týždna, preto sa o ne o to viac musím starať aby som si ich udržala pekné...Pred žehlením používam momentálne CHI silk infusion od firmy farouk, všetci si ho vychvalujú vrátane mňa a garantujem, že na neho nenájdete inú než veľmi dobrú recenziu hocikde :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)