štvrtok 7. júna 2012

Saturday

Ubehol už takmer celý týždeň a ja som Vám ešte neukázala ako som hviezdila minulú sobotu:D. Isto Vás to všetkých zaujíma, však!?:). Veď viete, že to bol pokus o vtip.

Misia: Blava (Bioderma)
Deň nemôže začať krajšie ako keď zistíte, že ste zaspali. Potom neostáva nič iné len ubrať z času jednotlivých úkonov. U mňa to znamenalo hodiť do seba raňajky, "nacápať" si na seba aspoň podobizeň tváre a chytiť vlak. Hlavne som ocenila, že som si už deň vopred rozmyslela, čo si oblečiem, inak by som sa asi zbláznila:D. (Overená klasika - bunda, džíny, biela košeľa, šatka, čierne balerínky a kabelka, ktorú som pri návšteve Francúzska videla na každom kroku. Moje biedne znalosti vtedy ešte nepoznali, čože je to zač. Až po príchode som si ju na internete vyhľadala:). Doplnené jednoduchými doplnkami - retiazkou a hodinkami).
"All done".
Nakoniec sa k nám predralo aj to slnko cez zamračené oblaky. Skrátka sme si to náladou privolali. A aj keby to tak nebolo, hlavné je, že sme tak naladené boli. Nové zážitky, ľudia a novinky. To vás nenechá chladným:D

Ako je to u vás? Plánujete si dopredu, čo si oblečiete, alebo si radšej počkáte na to, aké bude počasie, alebo dokonca preferujete "inprovizáciu":)?
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
P.s. Ďakujem Lucke za super program a pozvanie! Testovanie MATRICIA na mamine môže začať:D.

18 komentárov:

  1. Peky outfit :) a coze si bola v ba?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Väčšinou si večer premyslím, čo by som si tak chcela obliecť a keď je ráno úplne iné počasie/nie je to opraté/neviem to nájsť - čo sa väčšinou stáva, tak panikárim, 300x sa prezliekam, nestíham raňajky a behom na autobus :D Popri tom sa snažím nemyslieť na môj zúfalý zovňajšok :D

    A podobný štýl obliekania mám aj ja rada + krásna retiazka s príveskom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si na bezny den nechystam dopredu, ale pokial ide o "vyznamnejsi" den, tak si aspon v hlave premyslim, co na seba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si většinou večer připravím oblečení na další den, ale ráno to pak stejně strčím do skříně a vezmu si něco jiného =D

    anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj, myslis misiu do Avionu? -vyšetrenie znamienok, diagnostika pleti...? ...ak ano, tak aky mas z toho pocit? dostala si sa vobec na rad? planujem tam ist zajtra, tak som zvedava :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie toto bola ina....:)a podarilo sa ti na druhy den dostat na radu? Ja som ani nevedela, ze nieco take je, tento rok som cakala, kedy to bude u lekarov a akosi som sa nedockala..

      Odstrániť
  6. Niekedy planujem, v posteli pred spanim :) Ale momentalne kvoli pocasiu neviem naplanovat nic, takze rano improvizujem a prezliekam a prezliekam...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Amazing outfit and photos! I love it :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělé fotky :) Sluší ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ooo nahrdelnik :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. moje plánování.. tak napůl , záleží jestli stíhám nebo ne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja si vždy oblečenie večer pre istotu pripravím, keby sa mi náhodou stalo, že by som tiež zaspala. No pri mojom šťastí to väčšinou skončí tak, že keď si pripravím šortky na druhý deň je hrozný lejak. :) Mimochodom, veľmi pekný náhrdelník.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hi, there!
    I found your blog very intresting! A lot of inspiration for myself!!!

    I would like to keep in touch with you. Would you like to follow each others blog on GFC and Bloglovin?

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpovedaťOdstrániť
  13. S tou kabelkou si ma úprimne pobavila. Čakala som poctivý čínsky fake Chanelky :) Pliage je tuctová záležitosť, bohužiaľ. Vo Francúzsku nuda, ktorú má skoro každý a v rodnej domovine nepochopenie, prečo nad plátennou nákupnou taškou toľko kriku. Keď si vezmeš nabudúce poriadny blazer a inú farbu šatky, bude to o inom. Inak nie zlé! :D Bonne journée et à la prochaine ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi som chodila po zlých uličkách, ale so Chanelkou som nestretla myslim nikoho...to skor s LV...kedze som nebola doma, so sebou som si nabalila len bundu, moc som na vyber nemala...a slo mi o pohodlie..hadam som neurazila tvoje oko...mne sa to pacilo takto...

      Odstrániť
  14. Marně přemýšlím čím to mohlo být :D Nejspíš je měl přítel špatně poskládané - hlavně u mě se začala váha nejvíc hýbat až tak po 3 týdnu držení... A lezlo to do peněz? To se mi moc nezdá, máš tak omezený jídelníček, že ušetríš na jiných věcech - ale jinak asi jo, protože maso je drahé a vejce teraz tiez. No naozaj zalezet bude od toho co normalne jes...

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)