nedeľa 15. júla 2012

Kvietka

Kombináciu týchto dvoch farieb ste mohli vidieť u mňa už TU. Vtedy hrali hlavnú úlohu srdiečka. Tie, pre tentokrát vystriedali kvietka. 

Opäť som vyvetrala Essence 53 You belong to me
Essence nail art pen 01 spacy pink
biely "zdobiaci" lak

Veď je leto, tak si treba spraviť náladu. Aj keď pochopím, že taký alergik z kvitnúcich kvetín ( a čohokoľvek, čo kvitne), až tak nadšený nie je. Tieto sú našťastie hypoalergénne. 
Patríte do skupiny alergikov? Na čo všetko ste alergický?
Photobucket
Enjoy the summer!

22 komentárov:

  1. Tak ty jsou krásné :)

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jsou super! Takové spíš jarní než letní, ale moc se ti povedly :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no kvietka kvitnu od jari do jesene, takze uz je na kazdom osobne...:), ale dakujem..

      Odstrániť
  3. Inspirovala jsi mě :D Hned to jdu vyzkoušet :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekné nechty :) nie som našťastie alergická na nič :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je nádherné =) Já bych to nezvládla, obzvlášť na pravou ruku =D

    anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prosim follow me :) já sleduji tebe :)) jinak krasnej blog:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne sa kvietkove nechty pacia velmi, zial ja nie som taka sikovna, aby som take zvladla :-/. Alergicka som na pel, ale odkedy som prestala chodit na vakciny, tak sa mi stav paradoxne o dost zlepsil a namiesto celej jari/leta s uslzenymi ocami, mam teraz tak, ze kriticke mozno 3 dni a to je vsetko :-).

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je parada, to som pocula, ze niektori, ked prestali brat lieky, tak sa citili lepsie nez s nimi, ale nie vzdy to plati..a verim, ze by si to zvladla, ked aj nie na prvykrat...ani mne prve pokusy az tak nesli...

      Odstrániť
  8. alergická jsem akorat na praci :-O ..nehty vypadaji bozsky, brala bych takove!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslim, ze takych jedincov by sa naslo viac...a dakujem:)

      Odstrániť
  9. sú krásne :) myslím, že tieto by mi nemali spôsobovať opuch očí pri mojej alergii :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tie kvietocky su zlatucke :) ty musis byt umelecky talent :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. thank you for your lovely comments!

    baby, dakujem za vase potešujúce komentáre!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)