utorok 3. septembra 2013

YVES ROCHER "SEXY PULP" mascara

Už niekoľko mesiacov si na riasy nanášam riasenku "SEXY PULP" od Yves rocher. Najprv ju dostala mama k nákupu a keď na ňu spievala chválospevy, vyskúšala som tú jej aj ja. Neostalo len pri tom a pri najbližšej príležitosti som si po ňu skočila tiež. Tentoraz som si ju už zaplatila. Využila som zľavu (pri Yves rocher ju máte prakticky nepretržite, pokiaľ teda ste v ich klube), bežne stojí niečo vyše 12 eur, so zvýhodnením Vás vyjde zhruba o 2 eurá lacnejšie (Ceny sú orientačné, na ich webe ich nájdete presne).

Obal mi nápadne pripomína riasenku L´oreal Collagen a jej podobné. Je masívnejší, čomu zodpovedá aj samotná kefka. Po pár dňoch ( alebo aj týždňoch) si na obrovský aplikátor zvyknete. Mne robil problémy  zo začiatku, teraz už ho ani nevnímam. Konzistencia je akurát, ani riedka ani hustá. Tým pádom sa dobre nanáša. Aj keď prvé dni Vám može pripadať redšia. Klasické jednoduché riešenie - pár dní jej dáte na prispôsobenie, troška zhustne a bude fajn. Čierna farba pekne zvýrazní riasy. 
Aby som sa však dostala k hlavnému dôvodu prečo som si po ňu bežala. Na každom oku mám inak dlhé mihalnice a táto riasenka bola prvá, ktorá ich dokázala vyčesať narovnako. Zrovna pre toto sa páčila aj mojej mame.
Ak Vám však vyhovujú gumové aplikátory je dosť pravdepodobné, že z tohoto unesené proste nebudete. Ak však túžite po zhustení, zvýraznení a prípadnom predĺžení je pre Vás ideálna. Jemne Vám vytočí riasy. Podobnú však už nájdete aj u iných značiek, takže je len na Vás, ktorej dáte prednosť. Pre mňa je plusom to, čo som spomenula už vyššie, zjednotila mi riasy na oboch očiach:). 
Napriek tejto "extra" vlastnosti si ju momentálne neplánujem kúpiť znova. Jednak mám už inú náhradu a jednak je ich toľko na výber, že by bolo škoda skončiť pri jednej. Asi by ma musela viac presvedčiť o svojich kvalitách. Navyše mi dosť pripomína spomínané riasenky od L´orealu. 
Ale páči sa mi, že na horných riasach vytvorí akoby efekt linky:).
Za vyskúšanie však stojí!:)
Pred a po:
Skúšali ste ju už alebo nejakú od Yves rocher?
Čo očakávate od riasenky? Akú momentálne používate a ako ste s ňou spokojné?

12 komentárov:

  1. ja som s touto riasenkou maximálne spokojná! používala by som ju aj častejšie ale mám ju vo fialovej farbe, čo sa nie vždy hodí :))) ale riasy dokáže vytočiť super!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Efekt vyzera fajn, len mne strasne vadia maskary, ktore sa na ku koncu rozsiruju a maju taku tu baculatu spicku, ako vidim tuto na fotke. Vadi mi to pri liceni.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si na to musím najprv zvyknúť, ale máš pravdu aj mňa to zdržuje hlavne tie prvé dni, zvyčajne mám okrem rias "pokreslené" aj viečko...:/

      Odstrániť
  3. a co by si chcela poslet?poiem ti pravd ak sa to da kupit tu v croydone tak nemam problem ale do centra londyna sa mi ist nechcekoli tomu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja som tu riasenku mala, dostala som ju k nakupu zadarmo. Nie je zla, kefka mi vobec nerobila problem, aj napriek tomu, ze je vacsia, jedine, co mi vadilo bolo, ze bola az prilis svetla. No na druhej strane to aspon vyzeralo prirodzenejsie :)
    Ak by si mala chut, mozes sa zapojit do mojej giveaway ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. mám končeky rias svetlé možno preto to vyzerá tak efektne v podstate mi ich len ofarbilo, ale samozrejme niečo aj vylepšilo:)

      Odstrániť
  6. Na moj vkus malo zahustuje ale napriklad na dolnych riasach sa mi velmi paci ako to mas :D
    Pre mna je naj Lancome Hypnose Doll Eyes, s jej kefkou sa mi pracuje najlepsie :)
    ~moon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nechcela som moc tlačiť na pílu, takže som zvolila radšej slabšie nanesenie, aj keď zvyčajne nanesiem viac, ale bála som sa, aby sa mi to nezvrho:), nemuselo by to vyzerať dobre na fotkách, navyše v lete som volala formu prirodzeného líčenia, takže toto mi vyhovovalo a vždy lepšie než žiadna...ja som mala 2x Lancome Drama, ale druhýkrát sa mi zdalo, že rýchlo vyschla a aj efekt sa mi už nezdal taký wau, ale pekne vonia:)

      Odstrániť
  7. Nejak výrobky od Zves Rocher obchádzam, ale stálo by to za vyskúšať aspoň maskaru :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)