utorok 6. mája 2014

Pretty little accent

Túto fuchsiovú kabelku mám už dlhšiu dobu. Keď som ju videla prvýkrát, váhala som, či "do nej ísť". No stále mi vŕtala hlavou. Nosím ju veľmi rada ako malý akcent k neutrálnym outfitom, ktoré rozjasní.
Btw. kabátik ste tu už videli. Tiež mi v obchode ťahal oči, ale dala som si čas na rozmyslenie. Ako vidíte, nakoniec som neodolala:). 
Tiež mi pomohol vrátiť tričko, ktoré som si medzičasom rozmyslela. Vlastne účtenka z neho. Jednoducho som si kúpila tričko, o týždeň na to som si ho vymenila za menšie a o chvíľku som si ho rozmyslela úplne. Zhodou okolností mi cesta do Lindex-u, odkiaľ bolo, vyšla na posledný deň, kedy ho bolo možné ešte vrátiť. Pokiaľ tovar v Lindex-e vrátite do 30 dní, vrátia Vám peniaze. Nie však vtedy, ak ste si ho už vymenili. V tom prípade Vám ho len vymenia. A tu nastal problém. Keby to viem dopredu asi si ho vtedy len tak bezhlavo nevymením. Ale už bolo narobené. Nič som nemala vyhliadnuté, obchod 2x obehla a nič nenašla. Vtedy som si spomenula, že som si kupovala tento kabátik a zmestím sa aj do 30 dňovej lehoty. Skontrolovala som, či ho ešte majú. Zavolala som mame, nech mi účtenku z neho pošle po pánovi autobusárovi. Kým dorazila, vymenila som tričko za kabátik a rozdielnu sumu doplatila. Potom som vyslala  priateľa, aby ho šiel vrátiť. Všetko klaplo. No a ja si odvtedy výmeny (a nákupy, nielen) v Lindex-e dobre rozmyslím.:) (Nie, že by som veci tak často kupovala a menila:) )

Aké máte zážitky s výmenou, či vrátením vecí?

9 komentárov:

  1. ja som asi nikdy nič nevymieňala
    tvoja fuchsiová kabelka mi pripomína moje fuchsiové sako, po kúpe ktorého som si najprv trieskala hlavu o stenu a teraz ho milujem nosiť k jednoduchým veciam. všetko je s ním hneď krajšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tou fuchsiovou si môj človek! vitaj v klube!:)

      Odstrániť
  2. Sako je velmi pekne.. :-) ja osobne velmi veci nevymienam len ak na nich najdem nejaky kaz..ale uz aj vtedy sa mi stalo, ze mi nechceli vratit peniaze a bol to chybny tovar..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty botky jsou naprosto famózní:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Peknucky outfit presne takyto nejaky kabatik momentalne potrebujem takze dufam ze nieco podobne sa mi podari najst

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. isto neičo nájdeš, veď v obchodoch s obmenami točia dosť podobné kúsky:)

      Odstrániť
  5. Neviem, či takú istú alebo podobnú kabelku mám aj ja a rada ju nosím. Ja celkovo milujem fuchsiovú, cyklamenovú farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)