utorok 5. augusta 2014

# cosmetics - LIST

 photo 66_zpsc2f905af.jpg


Kedže som Vám naposledy ukazovala moje virtuálne nákupy pred dobrým štvrťrokom, myslím, že je čas, túto kolónku aktualizovať. Ako tak pozerám, tentoraz som sa dosť zamerala hlavne na vlasovú kozmetiku, čo mi pripomenulo, že by som rada spravila post aj o tej čo mám doma:).

V poslednej dobe som videla hlavne na nete celkom pekné vlnky vykúzlené kónickou kulmou. Baby si chvália rýchlosť natočenia a výdrž takýchto vlniek. Zatiaľ si hovorím, že mi stačí aj tá moja obyčajná, veď toho zas toľko za rok "nenatočím". Mojím vlasom dá zabrať aj fénovanie, ktoré by som v najbližšej dobe rada obmedzila. Vďaka signalizácií "curl ready" by som už nemusela sledovať čas:). Vlastne celú prácu by za mňa spravila ona. A pravdou je aj to, že nedbalo zvlnené vlasy majú šmrnc:) a hlavne dodajú objem!.
Za čistiaci šampón Redken sa môžem poďakovať Lučiakovi! Mal by vlasy očistiť od všetkých stylingových prípravkov, minerálnych olejov a silikónov. Proste taký reset. A ja mám skromný pocit, že by to tým mojim mohlo prospieť:).
BareSkin je najnovší tekutý! make-up od bareMinerals. Dokúpiť si k nemu môžete aj novo vyrezaný štetec a podľa množstva kvapiek môžete docieliť krytie od zjednocujúceho až po plné. Sranda je, že štetec vychádza na amerických stránkach o dolár menej ako make-up (29 usd).
Ben Nye púder je taký rozmar. Vraj ho v odtieni Banana používa Kim Kardashian na prejasnenie očného okolia. Neviem, či by bol pre mňa ten pravý, ale strašne ma láka:).
So Sebastian Forte Mousse som chcela obmedziť fénovanie vlasov. Raz som ho už mala, krásne voňal ako keď Vám spravia vlasy v kaderníctve. Vlasy boli tiež spokojné, nezlepené a príjemne hebučké. Takže už len nájsť odkiaľ objednať:). 
Btw. rozmýšľala som aj nad Tigi bad head Queen for a day, ktorý mám tiež odskúšaný a na objem a hlavne jeho udržanie je skvelý, len ho treba vyfénovať, čo sa mi teraz moc do mojich plánov nehodí. Čo už, aj tak naň stále pozerám:D. Ale povedala som si, že musím najprv minúť nejaký "fénovací" produkt a až potom si môžem Tigi zase objednať.
Victoria secret telové mlieka sú vraj ošetrujúce a pokožka je po nich hebká. Všetci básnia o tom ako vôňajú, tak by bolo hádam načase nejaké vyskúšať. Nadšená nie som z ceny v jednom našom e-shope, ktorý ich ponúka a ani z vyberania vône naslepo. Vyskúšali ste ich? Odporúčate nejaké? Ako ste spokojné? Oplatia sa?

Čo je na vašom zozname? Zaujalo Vás niečo z môjho?

14 komentárov:

  1. ja som s tym Redken samponom velmi spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie si sama čo po Ben Nye pozerá ale obávam sa, že pre nás bledule by bol príliš žltý. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dostupný je aj v bledších odtieňoch..:), aj keď mňa práve paradoxne láka v odtieni Banana:)

      Odstrániť
  3. Nad tymi vs mlieckami tiez nejaky ten cas premyslam ale zatial som na tom rovnako ako ty. Po zlych akusenostiach s vyberom naslepo uz tak veru neobjednam len neviem kde by som ich mohla ovonat nazivo to je najvacsi pruser

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že kdesi v Nemecku v nejakej drogérke ho majú na škúšku, ale to nám aj tak nepomôže:), mňa by zaujímalo, či skutočne za to stoja, lebo to som čítala aj o jednom, ktorý vtedy u nás nepredávali, teraz ho majú myslím vo Fanne (na názov si ako na potvoru nespomeniem) a odvarená som z neho teda nebola..:/

      Odstrániť
  4. O veľa z týchto produktov počujem prvýkrát, Redken šampón ma veľmi zaujal. Tiež sa snažím obmedziť fénovanie, v lete sa to dá, ale v zime by mi vlasy nevyschli ani za týždeň. :)
    Fashion Happenss

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Konicku kulmu mam a som s nou spokojna.

    www.kaviaren-u-macky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tu kulmu odporucam na MILION percent a ten casovac ono je to fakt neskutocne sikovna a prakticka vec :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkný článek, pro mě nové tipy, některé značky vůbec ani neznám

    OdpovedaťOdstrániť
  8. This is beyond beautiful! nice beauty goods
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já mám kónickou kulmu od Remingtonu a jsem moc spokojená :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Parádní článek, i já jsem s Redkenem spokojená ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. VS telove mlieka odporucam vsetkymi desiatimi! super hydratuju a taaaaa vona.... vydrzi na tele fakt dlho. Moje najoblubenejsie je Love Spell a Sheer Love, ale krasne su vlastne vsetky. Ja som ich vela objednavala naslepo a ani raz som nebola sklamana. Takze kludne chod do toho! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)