streda 10. septembra 2014

Cik-cak s neónom

 photo 303_zps335a9ed5.jpg

Môžete sa tešiť, pretože konečne mám chuť tvoriť nail art. Musím priznať, že sa do toho musím trošku dostať, predsa len nejaký čas som to brala dosť "light". 
Zatiaľ som Vám ešte nemala príležitosť ukázať druhý China glaze, ktorý mám vo svojej kolekcií, preto som rozmýšľala, čo by som s ním urobila:). Uznávam, že bielo-čierna kombinácia by s ružovou vyzerala lepšie, ale bola by to ľahšie predvídateľná kombinácia.
Zvyčajne neónky odfláknem a lakujem ich priamo na necht. Pod tento som radšej vďaka predošlej skúsenosti dala aj biely lak. Pochopiteľne hneď lepšie vynikla farba.
Btw. niekde v matrixe asi nastala chyba, lebo odtieň som vyberala podľa fotiek na nete, kde sa mi takmer všade javil ako niečo, čo má v sebe ružovú. Prekvapilo ma, keď mi domov došlo niečo sýto neónovo oranžové (červené?) so štipkou pastelu! V skutočnosti je na nechtoch sýto oranžový (na jasnom svetle), niekedy s prímesou, inokedy čisto červený, závisí od svetla. Viac sa mi páči vo večernom svetle, kedy sa javí ako sýto néonovo červeno-ružový. Je to riadny chameleón. Teraz mi je ľúto, že som si radšej nezobrala môj ďalší vytipovaný odtieň Flip flop fantasy. Možno časom pribudne aj ten.
Základ bielo-čierných nail artových nechtov bol biely Bell. Počkala som, kým zaschne a potom som prilepila cik-cakové prúžky. Prelakovala čiernym lakom Rimmel 800 Black out. Evidentne som si mala dať načas a počkať so zaschnutím bieleho dlhšie, pretože prúžky sa mi dosť zle odlepovali, ale čo už.

Ako sa Vám páči môj druhý China glaze? 

 photo 301_zps088f5869.jpg

 photo 304_zpsd29f51ee.jpg
 photo 302_zps21b80967.jpg

15 komentárov:

  1. Krásne nechtíky a tá kombinácia neónu a čierno-bieleho cikcaku je úžasná! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tu už niečo podobné mala, len som vynechala bielu: http://mysweetstrawberries.blogspot.sk/2012/11/zig-zag.html:)

      Odstrániť
  2. Neuveriteľné. Krásne nechtíky a tá farba... úúúú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nehty vypadají moc hezky! kéž bych byla taky tak zručná, co se nehtů týče ;) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělá kombinace, krásné nehty :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čo ti ja viem, ja si tú ružovú aj viem v tomto laku predstaviť. Lebo to nie je taká cestárska mega oranžová, ale skôr taká mäkšia sa mi zdá... :-)
    A tie cikcaky sú perfiš, ja to už dlho chcem vyskúšať, ale nemám tie zubaté nožnice :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no práve je v ňom skôr minimum ružove, väčšinová je tá druhá farba a všade na nete vidím aký je ružový, dokonca tu je opisany ako ruzovy: http://angellovely-things.blogspot.sk/2012/04/breznove-tipy.html. Ked pozriem na tie moje dva...Pink voltage a Pool party, tak mi pripadajú, ze prvý je fakt ružový a druhý fakt oranžový. Keď som naň dnes hľadela, rozmýšľala som, či naň nedali zlú nálepku:/

      Odstrániť
  6. Len keby ma pri ňom nerozčuľovala tá lepiaca páska, ale ďakujem!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na nějaký divoký kombinace moc nejsem, mám ráda jednoduchý nehty, ale tohle je prostě boží :) fakt povedená práce!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)