utorok 16. decembra 2014

WISHLIST 2015

 photo 12_zpsefc47c10.png
Som tu opäť s ďalším wishlistom, ktorý si snáď budúci rok splním. A možno nie budúci, ale až ten ďalší...:D. 
Ako to tak vyzerá, totálne som prepadla kontúrovacím produktom:O! Zázračný kontúrovací púder od Kevyna Aucoina v sebe snúbi odtiene šedej a hnedej, s ktorými prirodzene dosiahnete ideálne línie tváre. Vďaka intenzívnej pigmentácií s ním treba narábať skutočne opatrne, no na druhú stranu vraj vydrží naozaj dlho (aspoň malá náplasť za tú cenu). Škoda len, že mi zmizol z dohľadu (rozumej zo všetkých mojich "čekovaných" eshopov:/).
Zbláznila som sa aj do kontúrovacieho kitu od značky Anastasia Beverly Hills, ktorý je momentálnym hitom. Táto značka na trh prerazila s produktami pre dokonalé obočie. Vlastne práve preto zaujala aj mňa. Už nejaký čas pokukujem po ich pomáde na obočko Dipbrow pomade. Keby som sa vedela rozhodnúť, ktorý odtieň je pre mňa ten pravý, už je doma. A obojstranný štetček #12 by som prihodila k objednávke.
Do kontúrovacej trojky musím vďaka Linde zahrnúť aj NARS. Aj podľa jej vlastných slov je to niečo, čo skrátka potrebujete! Ja každý deň siaham po Lagune (NARS), s ktorou som veľmi spokojná. Nielenže má skvelú pigmentáciu, ale skvele splynie s pleťou a dobre sa nanáša. Keď som v rámci likvidácie zásob siahla po tzv. dupe od Elf-u veľmi rýchlo som zaradila spiatočku k NAR-su. Farba Elf-u mi nesedela, robil fľaky a o prirodzenosti taktiež pomlčím.:/ Ale dám mu ešte šancu.
Značka Origins je pre mňa pomerne novinkou a za to, že sa tu objavil Super spot remover môže pre zmenu zase Verča. Tento "lokálny odstraňovač akné" s kyselinou salicylovou, kofeínom a červenými riasami by mal do 2 dní zlikvidovať akéhokoľvek narušieľa a zároveň farebne skorigovať "miesto činu". Pre nás je však táto značka ťažšie dostupná. Treba zaloviť vo vodách ebayu. Niečo podobné, no drahšie som našla aj od značky Mario Badescu
Zázrak na pery?! To sú super hydratačné organické balzámy s ľahkou textúrou Badger Balm s antioxidačnými schopnosťami, ktoré obsahujú olivový olej, včelí vosk, výťažky zo šípkovej ruže, či aloe vera. Práve, keď som na ne pozerala, narazila som na post u Nikavero a Ladyzet
Ďalší lak od China glaze s trblietkami I´m not a lion, sa mi asi už nepodarí nájsť (za dobrú cenu), čo je mi aj trochu ľúto, pretože je to presne ten mix šampanskej a zlatej, aký by sa mi dokonale hodil. Pozerala som aj na nejaké alternatívy, no nie je to ono. Jeden je moc zlatý, druhý príliš doružova, ďalší nemá správnu veľkosť trblietok,...

A čo máte na svojom wishliste Vy?

10 komentárov:

  1. juj na tu kontúrovaciu paletku som aj ja pozerala a tiež aj na produkty na obočie, ale keď teraz som spokojná s tým, čo používam na obočie, tak možno raz vyskúšam, keď ma to prestane baviť...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a kde ju máš vyhliadnutú?:) ja som čakala, že po tom, čo mám teraz nabehnem na ňu, ale nastala zmena plánu:)

      Odstrániť
  2. Ja si wishlisty zatial nevytvaram ani takto naozaj ani v hlave :) ale na tomto tvojom ma najviac zaujal china glaze lak - ako stvoreny na vianoce k nasej zlatej vyzdobe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si tiež nerobila, len niekedy sa mi stalo, že som šla do nejakého obchodu, ktorý nemáme v meste a zostala som stáť, že čo som to vlastne chcela:DD, ono to má svoje pre aj proti, na jednej strane máš šancu zabudnúť, na druhú stranu zase časom môžeš prehodnotiť, čo ozaj chceš:DD. Ale ten lak vážnee chcem!://

      Odstrániť
  3. děkuju moc za zmínku! :) a přeju hodně štěstí s výběrem odstínu Dip Brow! xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemáš za čo, no moja peňaženka ťa veľmi rada nemá:D

      Odstrániť
  4. Super Spot Remover bych si také chtěla pořídit, moc mě mrzí, že Origins u nás není k dostání, protože mají spoustu výborných produktů!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Karolínka, nás to môže mrzieť ešte viac, lebo kopec značiek, čo máte Vy, ešte stále nemáme. Našťastie sa to lepší:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)