utorok 4. augusta 2015

POOL PARTY


S blogom som prešla na "prázdninový" režim, aj keď som to tak celkom nemala v pláne. Napriek tomu, že som fotky mala minulý týždeň na kľúči, u priateľa sa mi z nich nechcelo vyberať/ upravovať a radšej som sa venovala jemu. Maximálne som to, čo sa deje vo virtuálnom svete letmo "čekla" cez mobil.:)

Farbičky s China glaze, to je moje leto.:))) Siahla som po minuloročnom úlovku Pool party (China glaze). Vo fľašťičke tento oditeň vyzerá úžasne, na nechte je už menej krycí, matnejší a oranžovejší.
Toto je zároveň predposledný post s bielou "Gabikou". Už teraz mi je za ňou smutno, vytiahla som totiž "biele" zásoby Sally Hansen a Orly, ktoré sa zatiaľ neukázali ako veľké terno. Čas ukáže, či sa polepšia. Obidva sa ukázali o dosť tekutejšie. Zatiaľ, čo SH je až brutálne tekutý a lak po paličke steká na štetček aj po otretí, čo je úplne o ničom (s mint farbou z tejto rady sa nepracuje až tak strašne), Orly je na tom o niečo lepšie. Ale na finálne vyjadrenia si musíte ešte počkať.

Majte sa krásne!:) 

 photo 3_zps0etkufr3.jpg
 photo DSC_1863-side_zpsthe1nkix.jpg
 photo 1_zpsd27et4uw.jpg

5 komentárov:

  1. Parááádna neónka! A aj celá manikúra.
    A tuším sa po Gábine musím konečne obzrieť. Vyzerá to byť dievča veľmi šikovné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. minimalistické a nápadité! :) tohle bude vypadat skvěle i v black/white provedení.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné, jako vždy :3
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)