nedeľa 15. novembra 2015

PINK MANI


Tento týždeň som si užívala spoločnosť ružového "Orlíčata" (Risky behavior). V tomto ponurom počasí pôsobil magicky žiarivo, ba až neónkovo.:) Ale to si skôr už namýšľam.:))
Prstenníček som si už tradične spravila iný. Na biely základ som použila ďalšie "Orlíča" White tips. Po zaschnutí som si na necht nalepila orientačné prúžky, ktoré po nanesení farbičiek ukázali V-čkový vzor, v ktorom som skombinovala ružového "Orla" s fialovým China glaze That's shore bright.

Ja sa stále kochám tou ružovou. Však je krásna!? Som rada, že som si ju v lete doniesla domov, lebo na podobný odtieň som zatiaľ nenarazila a táto mi vždy vie spraviť náladu. V skutočnosti je však menej žiarivá a ružová ako na obrázkoch. No, stále je to riadny kus!!;)

Majte sa krásne!

 photo 0093_zpsptt1ns6e.jpg


 photo 009_zpsmtx90dyj.jpg
 photo 0091_zpshfqy1tfg.jpg
 photo 0095_zpsz2ad3nxe.jpg

10 komentárov:

Thank you for leaving comment:)