utorok 1. decembra 2015

TRIANGLE NAIL ART


Vonku to veľmi nevyzerá, no máme tu december. Posledný mesiac v roku. Ja som jeho prvý deň privítala takouto manikúrou. Celý deň bolo pochmúrne a občasne aj spŕchlo = podmienky na fotenie na bode 0 , čo sa žiaľ odrazilo aj na kvalite fotiek.:(
Už si ani nepamätám, kedy som naposledy siahla po Essie "Lilacism". Azda to zapríčinilo, že za ten čas zmenil farbu. Vtipné je, že máme doma 2 totožné kusy, ktoré sme uchmatli, keď boli ako darček k časopisu Instyle. Jeden zbledol do svetlučkomodra, druhý do takej prapodivnejfarby fialovomodrošedej? Podotýkam, že ja si jeho pôvodnú farbu vybavujem ako pastelovú fialovú (v poste aj tu).
Kedže ani jeden odtieň nebol podľa mojich pastelofialových predstáv pridala som do neho aj pravú fialovú China glaze "That's shore bright". Z výslednej farby som trochu rozpačitá, ale asi je to len o zvyku.
Vopred som mala naplánované, že pri tomto nail arte použijem novú pásku na nechty. Zvyčajne používam buď tenkú nechtovú alebo klasickú matnú kancelársku. Táto mi troška pripomína pásky, ktoré sa používajú pri maľovaní, je však užšia a myslím, že aj pevnejšia. Ako nevýhodu vnímam jej nepriehľadnosť. Ťažšie som si predstavovala výsledný tvar po odlepení. Páska však dobre lepí. Pri odlepovaní sa netrhá. A najviac sa mi páči, že pod ňu nezatečie lak.
Ja som si s ňou naznačila trojuholníčky, ktoré som vyplnila trblietavým lakom Essence "Hello holo".
Vyzerá to tak, že takéto nežné trblietavé pastelové kombinácie sú veľmi obľúbené, pretože už teraz sa na instagrame tešia veľkej obľube. Obdobná ružová verzia trhla u mňa na instagrame dokonca rekord, z čoho sa samozrejme veľmi teším.:) 

Ako sa páčia Vám? Ktorá verzia Vás viac chytila za srdce, ružová alebo táto? 

Teším sa na vaše komentáre!

 photo 900010_zpsvagecq5a.jpg
 photo 900012_zpsz1tcvnum.jpg
 photo thumb_IMG_0854_1024-side_zpsxhxhh2zz.jpg

 photo 9006_zpsgjywvhea.jpg
 photo 90001_zpstjymouai.jpg
 photo 90009_zpspbix07np.jpg
S kódom "MYSBW10" -10% z objednávky;)
 photo unnamed 1_zps1wjqmexv.jpg
P.s. Ďakujem bornprettystore.com za poskytnutie produktu k recenzií.

10 komentárov:

  1. Tak to je úplně boží, musim vyzkoušet! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hani ďakujem, radosť prečítať si takýto komentár!:)

      Odstrániť
  2. Jsem spíš na fialkové odstíny, takže u mě vede jednoznačně tato. :) Krásná kombinace. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásna kombinácia, aj tá s ružovou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherná vánoční kombinace a zrovna tyto podobné odstíny laků mám doma, tak bych mohla vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem Vám za krásne komentáre!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)