piatok 4. marca 2016

EMPTIES (JANUARY + FEBRUARY )


S koncom mesiaca prichádza aj bilancia spotrebovaných výrobkov. Tak sa na ňu bez zbytočných rečí vrhneme. 
TVÁR:
Vypotrebovala som ďalšie balenie odličovacích tampónov z Lidla. Ostávam im verná, takže je jasné, že si ich kúpim opäť.
Po období testovania rôznych micelárok som sa vrátila k osvedčenej Bioderme Sensibio H2O. Síce stojí viac než tie drogérkové, no odličovanie s ňou ide hladšie. Ostávam jej verná a kúpim zas.:)
Neviem, či ma význam spomínať krém na tvár Fruits od Dr. Kitzingera, kedže Marionnaud už túto značku celkom zrušil. Bola som s ním spokojná. Oproti klasickým 30 ml krémom, tento mal až 50 ml. Som na pochybách, či by som si ho kúpila zas. Predsa len už začínam preferovať výživnejšie krémy a tento až taký nebol. Viac u mňa funguje jeho toner + nejaký výživný krém. Takže opäť by som ho už nekúpila.
Samoopaľovák na tvár Rich face Vita Liberata pleť ošetril a dodal jej opálenie. Značka je organická. A ja som si už kúpila ďalšie balenie, na ktoré príde rad až po Xen-tane.
Korektor Collistar som používala hlavne pod oči. Mám zmiešané pocity, či by som si ho kúpila znova. Kedže mám chuť vyskúšať niečo z vychýrených značiek a predsa len už som mala 2 balenia, takže je čas na niečo nové.
Panstick od Maxfactoru v odtieni True beige som si obľúbila. Keď vychytáte akciu, dá sa kúpiť aj za menej ako je jeho bežná cena (cca. 9,90€). Za mňa super produkt, na zakrytie nedostatkov. Momentálne mu však na päty šliape iný produkt, no tento mám samozrejme dokúpený do zásoby.

TELO:
Garnier Body repairing care má byť výživný krém, no pre mňa s absolútne nevyhujúcou vôňou. Posunula mi ho mama, ktorá ho dostala. Je určený na suchú pokožku. S hydratáciou je na tom fajn. No nekúpila by som si ho. (Smrdí mi.)
Jedno balenie Garnier Oil Beauty som už minula. Toto je druhé. Tretie si už nekúpim.
Môj obľúbený krém na ruky YES!Nurse v 300 ml s pumpičkou. To je sen. Keď som sa však minula 3/4 obsahu, pumpička odmietala spolupracovať, preto som ju vždy musela pracne odšróbovať a krém dávkovať tak. Samozrejme, že mám z tohto krému nejaké zásoby, ale celkom slušne ho v účinkoch dobiehajú najnovšie objavy, takže asi pomaly končí jeho éra.
Deo Felce Azzurra som Vám spomínala nedávno. Bola som s ním spokojná a čas ukáže, či sa poň do obchodu ešte vrátim.

 photo 11_zpsnllcopvo.jpg

VLASY:
Ešte v januári som dala dole objemovú penu na vlasy Sebastian Mousse Forte. Toto bolo moje druhé balenie  a ja som ľutovala len to, že toto, aj to predošlé som používala bez dodatočného vyfénovania. Keby som to robila pravidelne, videla by som, čo všetko sa s ním dá dosiahnuť. Dokonca si ho obľúbila aj mama, takže sme chvíľku uvažovali o opätovnej kúpe, no nakoniec sme ju zavrhli. Krásne voňal. Vždy, keď som ho použila, cítila som sa ako v kaderníctve. Vlasom dodal nadýchaný objem a lesk, bez zbytočného zlepenia. No asi na 3 deň sa vlasy jemne začali pramienkovať, čo sa dalo eliminovať prečesávaním.
DOVE pure care dry oil kondicionér som nie a nie minúť. Na poličke mi strašil tak dlho, že som si nariadila, že každý druhý raz musím siahnúť po ňom, aby som ho mohla konečne vyhodiť. Nebol zlý, no nebol pre mňa ani ohurújúci. Vlasy sa po ňom leskli, boli nadýchane, no táto idylka vydržala tak 1-2 dni. Navyše po tom, čo som začala používať profesionálnejšiu kozmetiku na vlasy vidím rozdiel. Opäť nekúpim.
Suchý šampón TONI&GUY ma zachraňoval vždy, keď moje vlasy už nevládali ďalej. Okrem toho, že krásne sviežo vonia, dodá vlasom objem (ako väčšina suchých šampónov), no nezaťaží ich zvyčajným "suchošampónovým" povlakom. Za mňa topka. Mám ho aj vo veľkej verzií, no v tejto menšej mi prijde šikovnejší a lepšie padne do ruky. S klasickou veľkosťou sa mi horšie manipuluje. Navyše tento môžete mať po ruke, pretože skvelo padne do kabelky.
PAUL MITCHELL moisture hydratačný sprej, ktorý má uhasiť smäd vašich vlasov. Dlho som ho v kúpeľni obchádzala, pretože čerstvo umyté vlasy po tejto dávke hydratácie, značne stratili objem. Nevedela som teda, kedy ho mám použiť. Nakoniec som si to vyrátala tak, že som ho používala vždy večer pred umývaním vlasov. Hojne som ho nastriekala do vlasov, aby cez noc pôsobil a druhý deň ráno som ho jednoducho zmyla. Najprv mi prišiel celkom zbytočný. No občas sa mi stalo, že som si vlasy ráno nestihla umyť, čo nakoniec až tak nevadilo. Vlasy stačilo len rozčesať a vyzerali celkom fajn. Živé, svieže, zhydratované a voňavé. Niekedy som použila aj suchý šampón, aby som dodala trochu objemu ku korienkom. No určite by som si ho nekúpila znova. 22 € sa dá investovať aj do účinného hydratačného šampóna alebo kondicionéra.

NECHTY:
Riedič laku, ktorý používam stále. Dokonca mi pripadá oproti riediču od ORLY ešte lepší a funkčnejší. Mám už asi tretie balenie.

Za mesiac tu máte ďalšie pokračovanie. Zatiaľ mi môžete napísať, či máme na niečo rovnaký názor, prípadne, či Vás niečo zaujalo.:)
Majte sa krásne!

3 komentáre:

  1. Super spotreba! :) Ani jsem netusila, ze se da krem Yes! Nurse poridit v takovem velkem baleni, ja ho mam v te klasicke tubicce a absolutne jsem si ho zamilovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja práve tiež, preto keď som ho objavila v tomto väčšom cenovo výhodnejšom balení, dokonca so zľavou neváhala som!:)

      Odstrániť
  2. Bioderma je klasika. Panstik som davnejsie pouzivala. Teraz uz take krytie nepotrebujem.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)