štvrtok 28. apríla 2016

BLOOMING FLOWERS


Po týždňoch oranžovej na mňa doľahla chuť na niečo iné. A kedže som v poslednej dobe začala odvážne nosiť výraznejší rúž v červeno-ružovom odtieni celkom pochopiteľne som siahla po červenom laku. Veď nech ladím.:)
Na červenú často chuť nemávam, no keď sa tak stane, medzi moje topky patrí PUPA "616". Podľa mňa je škoda, že je z limitky, pretože má krásny tón a skvele kryje už v prvej vrstve, aj keď ja som dala zo zvyku vrstvy dve. A kedže som mala chuť na niečo hravé, na biely základ (China glaze "White on white") som nabodkovala pár kvetiniek. Do ich stredov som lakom prilepila kamienky, nech sa na tom slnku, ktoré tento týždeň ani nesvieti pekne blyštia. Na palec som pre zmenu spravila len jeden kvietok v protipólnych farbách.

Ešte som Vám chcela dať malý tip. K najnovšiemu číslu Madam Evy je pribalený krém Manufaktura Mojito!;)

Majte sa krásne a napíšte mi ako sa Vám pozdáva moja najnovšia manikúra!:)


 photo 32_zpsiyvud2sa.jpg

 photo 31_zpsevxxmmvj.jpg

 photo 36_zpsq6164vvd.jpg

 photo 34_zps4munbqms.jpg

6 komentárov:

Thank you for leaving comment:)