streda 9. novembra 2016

EVENING SKIN CARE

 photo 7_zpsxgufbmop.jpg

Hello, hello! Jeseň je v plnom prúde, teploty pod nulou avizujú nezadržateľný príchod zimy. A ja som tu s výpisom toho, po čom siaham každý večer v rámci starostlivosti o pleť. Samozrejme, že Vás neochudobním ani o dennú verziu! Takže "stay tunned"!

Počuli ste to už najmenej 100-krát, pleť treba večer dôkladne odlíčiť. Ja začínam očami, ktoré odličujem micelárnym roztokom ABCDerm v obrovskom litrovom balení. Tento nápad mi vnukla knižka Navždy šik od Tish Jettovej, ktorú som Vám tu už párkrát spomenula.
"Micelárka" je zaradená do detského radu, pochopiteľne je teda určená na ultrajemné čistenie pokožky bábätiek a malých detí, najmä na zadočku, kožných záhyboch, rúk, tváre.... Takže prečo ju nepoužiť na odličovanie očí?:) Je to o niečo zdĺhavejšie ako s klasickou Sensibio H2O a nie je to až tak dokonalé. Keď sa Vám dostane do očí, môže štipkať. Praktické je však pumpičkové dávkovanie. Vzhľadom na to, že sa jedná o výrobok určený primárne pre drobcov, prekvapila ma výraznejšia parfumácia. Micelárka však nevysušuje a ja ju používama aj na hrubšie odlíčenie líčidiel. Pleť potom ešte odčistím niečím účinnejším, preto ani v tejto oblasti jej nemôžem udeliť jednotku.

 photo 12_zps5ynmbtme.jpg

Zvyšok tváre odličujem mojou srdcovkou s bielym čajom od Originsu "A Perfect World"antioxidant cleanser. Minerály zachytávajúce špinu v kombinácií s palmovým, kokosovým olejom a ovsenými aminokyselinami hĺkovo detoxifikujú a čistia pleť pred znečistením voľnými radikálmi, ktoré sa usádzajú v pleti a spôsobujú poškodenie, starnutie, dehydratáciu a podráždenie.
U mňa to bola láska na prvé ovoňanie. Čistiaci perleťový krém používam s Clarisonicom. Po použití mám príjemný pocit čistej kože, ktorá pôsobí sviežo a jemne. Nedávno som ho na chvíľu zamenila za iný produkt, no veľmi rýchlo som sa k nemu vrátila!;) Ak máte možnosť ho vyskúšať, určite po ňom siahnite!

 photo 14_zpsndmmrbiu.jpg

Aj keď väčšinou pri čistení siaham po Clarisonicu, pomaly si tu svoje miesto nachádza aj rukavička na odličovanie GLOV. Kúpila som si ju po pozítivnom velebení mamy.:) Rukavička je hebká a na dotyk pôsobí ako by vás po tvári hladkal medveď.
Je vyrobená mikrotechnológiou, pričom GLOV vlákna sú 30x tenšie ako bavlnené vlákna a 100x tenšie ako ľudský vlas. Rukavička využíva elektrostatické vlastnosti, ktoré makeup zachytia ako magnet. Vlákna sú prirodzene antibakteriálne, takže sa nemusíte obávať nepríjemností počas odporúčanej 3 mesačnej doby používania.
Pred použítim treba rukavičku namočiť a po použití vyprať. Pri jej používaní netreba použiť žiadne ďalšie čistiace prostriedky, takže je vhodná a ideálna na ľahké cestovanie. Akurát ju snáď po použití preprať mydlom. Môžu ju používať aj nositeľky kontaktných šošoviek.
Rukavička vyhrala niekoľko ocenení, v roku 2012 "STARTUP OF THE YEAR", v roku 2013 "STYLISH COSMETICS" a v roku 2014 "50 MOST CREATIVE" a "GLAMMIES GLAMOUR".

Rukavičku vlastnej značky má v ponuke aj napr. Sarah Chapman, kde si dokonca môžete zvoliť, či chcete jednu alebo rovno 4 na celý rok za zvýhodnenú cenu.

 photo 11_zpskcdjclba.jpg
 photo 9_zpszzqbjhqk.jpg
 photo 13_zpso0u1s2eg.jpg

MISSHA Super Aqua Perfect Water Deep Cleanser pleťová voda z čistej minerálnej vody a zvláčňujúcich zložiek zabezpečí dôkladné čistenie a odstráni aj silný makeup. Extrakt z aloe vera ukľudní pleť a udržuje ju hydratovanú a zdravú. Extrakt zo šrucha zeleného ukľudňuje a vyživuje pokožku. Extrakt z mydlice, ktorá je známa zo starého Ríma, dôkladne čistí pokožku.
Minerálna voda z hlbín oceánu, bez slnečného svetla viac ako 2000 rokov obsahuje viac ako 90 minerálnych látok ako napr. horčík a vápnik, pôsobí ako prevencia pred poškodením pleti.
Určite si našla u mňa svoje miesto, pretože perfektne doodličovala aj tú najmenšiu nečistotu. Ja som ju síce nerobila, no po použití sa odporúča pleť opláchnuť vodou. Pleť nejavi známky podráždenia ani pnutia.

 photo 3_zpswijeilo9.jpg

Tesne pred spaním prichádza na rad ťažší kaliber - kyselinky. Kedže každá rieši iný "problém" snažím sa striedať kultovú Aplha-H s kyselinou glykolovou a Paula's Choice Skin Perfecting s kyselinou salicylovou. Obe šetrne odstraňujú vrchné odumreté kožné bunky, podporujú tvorbu kolagénu, čím redukujú jemné vrásky a jazvičky po akné. 
Rozdiel je v tom, že kyselina glykolová, ktorá sa označuje aj AHA rieši hlavne škody spôsobené slnečným žiarením a rôzne pigmentové škrvny. Alpha-H Liquid gold obsahuje 5% kyselinu glykolovú. 
Extrakt zo sladkého drievka rozjasňuje pleť, redukuje tmavé škvrny a pigmentácie, pomáha regulovať tvorbu mazu a zmenšuje veľkosť pórov. Proteíny hodvábu spevňujú a vypĺňajú pleť.
Nanášam ho pomocou tampóna.
Pre mňa jej používanie nie je až tak príjemné, kedže pri nanášaní cítim akoby som podstupovala kúru s nejakým mikrorollerom s xyz malými ihličkami. Štipanie križené so stovkami drobných mirkovpichov. 
Pleť je po nej pekná, jemná, zlepšuje textúru pleti, no z tohto produktu nie som až tak unesená akoby som čakala. Možno mi celkový dojem kazí ten pocit akoby vás naraz pichalo veľa drobných ihličiek. 

O druhom produkte som Vám už písala TU. V skratke Paula's Choice Skin perfecting 2%BHA obsahuje 2%-nú kyselinu salicylovú. Tento produkt má hlavne minimalizovať škody po akné, vyhladzovať nerovnosti a zjemňovať jazvičky. Odstraňuje vrchné odumreté bunky, čim predchádza upchávaniu pórov, ktoré minimalizuje. Celkovo prispieva k rozžiarenej pokožke a vylepšuje tón pleti.:) 
Obsah je priehľadný a skôr tekutejší. Nanáša sa priamo na tvár. Mne vystačí na celú tvár jedna pumpička. Celkovo vám produkt spoľahlivo vydrží aj celý rok.
Ak máte problémy s upchatými zapálenými pórmi, určite sa po ňom poobzerajte alebo minimálne po niečom, čo obsahuje AHA kyselinu. Začínajte však opatrne! 

Len pre zaujímavosť vraj 20% kyselina salicylová sa rovná 50% kyseline glykolovej, len menej dráždi a je vhodnejšia na mastnú pleť. [zdroj:stalekrasna.sk]

A nezabudnite pri používaní produktov s AHA a BHA použiť ochranný krém s SPF (naj je vraj 15 a vyššie), pretože koža je citlivejšia a okrem spálenia si môžete "zarobiť" aj rôzne nevzhľadné fľaky a pigmentové škvrny.

 photo 5_zps8jquiceq.jpg

Na Hydr8 B5 od Medik8 som pozerala odvtedy ako som si po ňom prečítala u Fairychain.
Ide o sérum na zvýšenie hydratácie pokožky. V zložení má len 7 ingrediencií. Na popredných priečka hviezdi vitamín B5 (2.miesto) známy tiež ako kyselina pantothenová a kyselina hyaluronová (3.miesto).
Vitamín B5 zjemňuje pokožku a urýchľuje hojenie. Vysokohydratačná kyselina hyaluronová prináša rýchle a výrazné zlepšenie pokožky a jej hydratácie.
Sérum je balené v skle a dávkuje sa pomocou kvapkadla. Je to ľahký, nemastný gél  a pokožka ho okamžite absorbuje. Môžete ho používať samotné alebo v kombinácií s krémom. Ráno alebo večer, prípadne aj aj.:) Na jednu aplikáciu Vás stačia 3-4 kvapky. 
A výsledky sú okamžité. Ja som maximálne spokojná. Pleť je vypnutejšia a hydratovaná. Proste sen!
Myslím, že by ho ženy mali povinne "fasovať".
Ja ho používam výhradne pred spaním a ešte stále mi v ňom ostáva tretina, takže si trúfam povedať, že pri aplikácií raz denne vám kľudne vydrží aj polroka.

 photo 16_zpsefuncen1.jpg
 photo 2_zps9zybpuua.jpg

Ďalší môj hydratačný favorit - gélovo-krémový Clarins HydraQuench na normálnu/zmiešanú pleť. Obsahuje kyselinu hyalurónovú, ktorá napomáha pleti udržiavať správnu hladinu hydratácie. Vitamín E chráni pred voľnými radikálmi a znečisteným prostredím. Výťažky z vŕby a granátového jablka podporujú svieži, matný vzhľad pleti.
Donedávna som staroslivosť od Clarinsu veľmi nemusela. No bolo len tým, že som čakala okamžité zázraky. Táto kozmetiky pritom funguje na opačnom princípe. Musíte jej dať čas a ona vám ukáže výsledky.
Vďaka skvelej konzistencií krém pekne vsiakne do pokožky, Pleť je krásne žiarivá a napumpovaná. Takže za mňa veľké áno!
Používala som ho v súčinnosti s predošlým sérom, no aktuálne ošetrujem pleť buď jedným alebo druhým.
Skvelé je, že neupcháva póry. Vôňa síce silnejšia, no dá sa to zniesť. 
Je balený v skle s plastovým šrobovacím vrchnáčikom.

 photo 18_zpsjtyoh9lt.jpg
 photo 1s_zps0fsmw3c5.jpg

Posledným výrobkom bude (možno hrozivo znejúce) omladzujúce sérum Dračia krv (Dragon's Blood) od Diet Esthetic, ktorého aktívnou látkou je červená živica z narezanej kôry posvätného stromu Croton lechleri. Sérum má vyhladzujúce a antioxidačné schopnosti. Dokonca má mať skupina obsiahnutých látok až 50x silnejšie antioxidačné účinky ako vitamín E a 20x ako vitamín C.:) Je teda optimálnym prostriedkom v boji proti starnutiu.
Neobsahuje minerálne oleje, vďaka ktorým by bola pokožka mastná alebo nepriedušná. Vhodný je tiež pre citlivú, zrelú aj mastnú pleť, či po slnení. Je vhodný pred a po tehotenstve ako prevencia proti striám.
Obsahuje aloe vera z organického poľnohospodárstva, šípkový a olivový olej, B vitamíny, retinol a vitamín E.
Sérum som používala ešte pred letom na tvár, ktorá bola vypnutejšia, hladšia a celkovo pôsobila sviežo. Zároveň som mala pocit zjednoteného a lepšieho tónu pleti. Vyrovnáva ho. Zafarbenia vzhľadom na farbu sa obávať nemusíte, no aj tak mám dojem, že určitým spôsobom pleť natónuje. Rozjasní? Sérum sa dobre vstrebáva a zvyčajne som použila 1,5-2 pumpičky. Napriek obavám, že ho miniem obratom, z neho ubúdalo pomaly. Z vône cítim nejakú ingredienciu, ktorá sa používa hlavne pri vianočnom pečení, no neviem ju presne identifikovať.:) Možno klinček? Momentálne zvyšky míňam na krk. Aj keď sa dá použiť celkovo na telo, bolo by mi ho ľúto.
Myslím, že ak potrebujete potešiť ženu nejakým pekným darčekom s týmto sérom/gélom nešlapnete vedľa.;)

 photo 4_zpshhnausik.jpg

Spomenuté produkty:
ORIGINS A perfect world cleanser cenu si nepamätám, na eshopoch sa pohybuje cca. 25€/150ml [kupované na letisku Schwechat)
Rukavička GLOV 8,45€ [-10% s vernostnou kartou FANN]
MISSHA Perfect Water Deep Cleanser cenu si nepamätám, každopádne už nie je dostupný ani missha.sk, ja som ho kupovala v ich kamennej predajni
Alpha-H kupovala som ho kupovala ako trio Trilogy, ktoré obsahovalo bolo 200, 100, 50 ml balenie so zľavou za 54, 20€ (pôvodne 60,90€). Existuje však aj zastúpenie Alpha-H na SR, takže si ho môžete zakúpiť v 100 ml balení: www.alpha-h.sk.
Paula's Choice 2%BHA Perfecting Skin 28,90€/100ml (kupovala som ešte ďalšie 2 produkty, pričom som využila kupón, z objednávky sa mi odčítalo 17,34€, no 14€ som platila poštovné, takže...:DD ). Aktuálne už môžete nakupovať aj priamo na česko-slovenskej stránke: americkakozmetika.sk, kde je za 34,25€ (TU).
MEDIK8 Hydr8 30,67€/30ml (awashop.sk - tovar si môžete vyzdvihnúť aj osobne vo Voderadoch)
Clarins HydraQuench cream-gel bežná cena 45 €/50 ml, samozrejme som využila zľavu, takže s Fann narodeninovým kupónom a 10% dole s vernostnou kartou vyšiel na pekných cca. 32€.Na eshope Marionnad sledujem, že je už dlhšie za cca. 36€, no treba si dobre všimnúť, pre aký typ pleti krém chcete. Tento na normal/zmiešanú pleť tam nie je a celkovo je zle dostupný. Vo Fann mali na poličke posledný!:/ Zohnať sa dá napr. TU.
Diet Esthetic Dragon's Blood presne si nepamätám cca. 16€/100ml, kupovala som na alza.sk

Medzi mojich favoritov patrí určite čistiaci krém Origins, hydratačné sérum od Medik8 a napumpovaný krém Clarins HydraQuench. 

A teraz mi predzraďte vy, čo patrí do vašej večernej rutiny! Čo je váš "holy grail"? Teším sa na vaše komentáre!

p.s. Ďakujem spoločnosti Bioderma za poskytnutie produktu k recenzií.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)