nedeľa 4. decembra 2016

EMPTIES (NOVEMBER)


Aj keď sa mi tento rok na blog darilo prispievať veľmi sporadicky, rubriku "Empties" som sa snažila odškrtnúť z listu "to do" na blogu celkom pravidelne. Po celý rok ste teda mali aký-taký prehľad, ako poctivo som "likvidovala" zásoby. O tom, že som ich s vervou aj dopĺňala radšej pomlčím.:)) Aj keď verím, že téma na články by to bola veľmi vďačná.:D Pre teraz si musíte vystačiť s novembrovými odpadkami.:DD

TVÁR:
Diet Esthetic Dragon's Blood s podozrivým červeným zafarbením (nezafarbuje, má rozjasňujúci efekt) by mal mať antioxidačné a anti-age vlastnosti. Má gélovú konzistenciu. Balenie má 100ml a na tvár Vám vystačí jedna pumpička, čo v praxi znamená, že Vám vydrží poriadne dlho. Dá sa použiť aj na telo, pokiaľ Vám ho teda nebude ľúto. Obsahuje napr. aloe vera, šípkový a olivový olej, B vitamíny, retinol a vitamín E.
Vzhľadom na cenu/ výkon/ výdrž by som ho kľudne odporučila ako darček pre ženu. Nepáči sa mi však, že pumpička nie je schopná vypumpovať produkt do poslednej kvapky a "v pazuchách" toho zostane ešte dosť.:/ Mala som viaceré výrobky a väčšina dokázala vypumpovať v podstate všetko. Takže za toto musím udeliť mínus.

Odličovacie tampóny od Hartmannu ma zlákali veselým obalom. Okrem tohto modrého sú dostupné aj v šedej a ružoej verzií. Sú prijemné a k pleti jemné. 100% bavlnené. V balení je 80 ks.
Ako druhé som na skúšku zobrala "bella cotton". Už ako som vybrala prvý z balenia prekvapila ma jeho tenkosť. Pripadalo mi, že som vybrala z balenia nejaký tampón rozdelený na polovicu. Zľakla som sa, že som ho roztrhla. Ale nie, on je ozaj taký tenký. Na jednej strane príliš nemrháte materiálom na druhej strane. keď ste zvyknuté na určitú hrúbku... Každopádne majú byť tiež 100% bavlnené a v balení je 120 ks.

NYX HD Photogenic concealer som si kúpila ešte kedysi v Poľsku v tmavšom odtieni CW05. Dlho ležal len tak v šuplíku. Nejak ma však napadlo, že ho vyskúšam ako zjednocovač pod oči. A celkom mi vyhovoval. Napodiv, pretože kedysi som robila recenziu na svetlejšie odtiene a vtedy som s nimi veľmi spokojná nebola.;)

TELO:
MANUFACTURA Dead Sea Tradition sprchový peeling s bahnom z Mŕtveho mora s panthenolom. Počas používania som si myslela, že peelingové zrniečka sú z kávy. No teraz pri detailnom čítaní zloženia som zistila, že je to "púder" z marhuľových a hroznových jadierok. Každopádne je príjemne jemný. Konzistencia peelingu je taká ťahavejšia/sliznatejšia, tuhšia, z balenia sa ťažšie vytláča. Má bahnové zafarbenie. :D Vôňa liečivá/ bahnová.:D

ZIAJA goat's milk telové mlieko s typickou vôňou pre túto radu. Mlieko bolo tekutejšie, dobre vsiakalo a pokožka bola po ňom nebesky hebká. 1 vzorka mi vystačila na jedno použitie.

Institute karité krém na ruky s bambuckým maslom vhodný na suchú a poškodenú pokožku s regeneračným, hydratačným a ochranným účinkom. Používala som ho hlavne na noc. Ruky premastil a boli krásne hebké.

NECHTY:
Odlakovač na nechty SYX je vlastná línia parfumérie Marionnaud. Toto balenie je už staršie. Malo zeleno sfarbený obsah, zatiaľ, čo aktuálne sa predáva fialové s pumpičkovým dávkovaním. Jedno také doma mám a okrem toho, že pumpička je nefunkčná (chýba jej pružina) sa mi zdá, že odlakovač zbytočne vysušuje. Škoda, že prestali predávať tento pôvodný zelený, za tú cenu bol fajn (raz sme ho so zľavou kúpili za smiešnych 2,50€?/250 ml), vydržal dlho, dobre odlakoval a tá vôňa! Cítila som ju ešte aj po nalakovaní.:D

Lak na nechty PUPA v červenom odtieni bol nejaká limitka. Škoda, že ten štetček bol absolútne nepoužiteľný a ja som si ho musela lakovať so štetčekom z iného laku. Ten pôvodný bol akýsi dlhý a neohybný, takže namiesto 3 ťahov na nechte som ich robila 5 a aj s presnosťou to bolo nanič. Navyše z týchto Pupa obalov sa mi lak po minutí polovice veľmi zle dostáva.

Ak ste sa úspešne dopracovali až sem, môžete mi napísať, či ste za poslednú dobu spotrebovali niečo, čo ste milovali alebo naopak ste dosiahli až eufóriu, keď ste konečne dosiahli dno. A samozrejme sa môžete vyjadriť aj k mojim spotrebovaným produktom: či Vás niečo oslovilo, prípadne máte podobnú, či úplne opačnú skúsnenosť.:)

Prajem Vám úžasný týždeň!:)

2 komentáre:

  1. Nic z toho jsem myslím nezkoušela. Možná jen ty tamponky. Korektor od NYX ale znám a zkoušela jsem jej v jejich obchodě a celkem mi vyhovoval. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som na tie bledšie nadávala, no tento som používala na vyrovnanie tónu pod očami, naň som väčšinou použila ešte svetlejší a sama som bola prekvapená ako mi vyhovoval:DD

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)