piatok 23. decembra 2016

TOO FACED: BETTER THAN SEX MASCARA


Kto by ju nepoznal? Patrí medzi ikonické produkty a vraj ju, buď milujete alebo sa na ňu viac nepozriete. Riasenka TOO FACED "BETTER THAN SEX". Do ktorej skupiny som sa po jej vyskúšaní zaradila ja? Ak ste zvedavé, čítajte ďalej!;)

Najprv sa pozrime na to, čo táto riasenka sľubuje!
  • Obsahuje najčiernejšie pigmenty a prepožičiava riasam objem, dĺžku, natočenie a multidimenzionálny efekt.
  • Zväčšenie objemu až o 1,944%, čo je uveriteľnejšie ako, keď značka sľubuje zväčšenie o 100 a viac %. 
  • Až 93% užívateliek pozorovalo vytočenie mihalníc po celej dĺžke. 
  • Celých 100% pozorovalo dramatický objem a výrazne dlhšie riasy. 
  • Pričom 90% si všimlo dramatický "look" už pri nanesení prvej vrstvy! 

Hneď na úvod musím skonštatovať, že sa jedná najťažšiu riasenku, ktorú som doposiaľ vyskúšala. Zo zaujímavosti som ju odvážila a má 36g. Pre porovnanie moja obľúbená Clarins váži 22g a Dior, ktorú som nedávno recenzovala 21g. Povedala by som, že je to priam taká riasenková zbraň.:) Doslova.
Svetloružová farba odľahčuje na pohľad masívnejšie pôsobiaci kovový obal, ktorý úkrýva klasickú kefku v tvare presýpacích hodín. Tento tvar nájdete napr. aj pri Yves Rocher Sexy pulp, či PUPA Vamp.
V tomto prípade však výrobca udáva, že technológia kefky je inšpirovaná krivkami ženského tela a bola vytvorená tak, aby multidimenziálnym vláknam umožňovala optimalizovať účinnosť uhlíkovo čiernej receptúry s kolagénom a zaistila tak zvýraznenie všetkých rias.

Podľa počtu nanesených vrstiev je aj deklarovaný výsledok:
Jedným nánosom uhlíkovo čiernej náplne dosiahnete plný, definovaný pohľad s neuveriteľnou dĺžkou rias.
Dve vrstvy zaistia oveľa pôvabnejší, natočený, no dramatický "look".
S troma vrstvami získate najrozmernejšie, najčiernejšie a multidimenzinálne riasy, aké je vôbec možné dosiahnúť.:)

Tvarujúci polymér zaisťuje odolnosť voči otieraniu počas celého dňa. Extrakt z akácie senegalskej vyživuje, zahusťuje a "uzamyká" vytočenie rias.

 photo too 1_zpsqdzswtuo.jpg
 photo too3_zps5p12penh.jpg

Efekt na riasach:(naľavo vždy pred/ napravo po nanesení)
 photo too faced 1_zpsukstbf73.jpg
 photo DSC_0425-side_zpsdjotg7mm.jpg
 photo too faced 6_zpsq1pru3ig.jpg
 photo too faced 2_zpslo7sevwb.jpg
 photo DSC_0400-side too faced 3 ready_zpsapkbrdel.jpg

Dojmy: Vďaka mnohým recenziám som bola veľmi zvedavá, ako riasenka zaboduje u mňa. Ako som už spomínala, veľmi ma prekvapilo aká je "ťažká". Sympaticky na mňa pôsobil svetloružový obal, ktorý odľahčil kovový vzhľad, ktorý nebýva typický pre riasenky. Teda aspoň si nespomínam, že by som sa s takým stretla.
Konzistencia riasenky mi vyhovovala od prvej chvíle. Nepotrebovala som žiaden čas navyše "na zabehnutie". Nebola ani príliš hustá, ani tekutá, proste taká akurát na okamžité používanie a budovanie objemu. Prekvapilo ma tiež, že som nemala absolútne žiaden problém so zlepovaním mihalníc (to musím vysoko vyzdvinúť). Kefka riasy krásne prečeše. Obsiahnuté intenzívne čierne pigmenty zvýraznia pohľad.
Myslím, že dosť na jej výslednom dojme robí aj to, že som v čase jej používania začala testovať sérum na rast mihalníc Hairplus. Tým, že mi narástli riasy, som mala, čo zvýrazňovať, predlžovať, zahusťovať. Predpokladám však, že pokiaľ by som pracovala s tým, čo mi nadelila sama príroda, už by som taká spokojná nebola a riasenku prirovnala k akejkoľvek inej, napr. aj z drogérie. Avšak s tým rozdielom, že táto neopadáva a cenovo je niekde inde. 
Vďaka dlhším riasám som vedela oceniť aj väčšiu kefku v tvare presýpacích hodín, ktorá riasy prečesala a ja som si ňou neomaľovala celé viečko, tak ako býva mojím dobrým zvykom. 
Musím však konštatovať, že riasenka svoj najlepší výkon podávala počas prvého mesiaca používania. Potom už zľahka poľavila. Ja som rada jej vlastnosti vylepšovala ešte bázou od Dioru Maximizerom 3D.
Jej pôsobenie na vytočenie a zafixovanie rias neviem posúdiť, kedže vďaka séru sa mi riasy samé od seba vytáčajú.
Aktuálne som si tiež všimla (používam asi 2-3 mesiac), že sa mi občas počas dňa otlačí pod mojím ľavým okom.
Takže suma sumárum, kedže som popri nej používala Hairplus a narástli mi dlhšie riasy, páči sa mi je výsledný efekt. Ak by som však pracovala so svojím vlastným materiálom, určite by som ju porovnala s výkonom nejakej obdoby z drogérie.
Odporučila by som ju pre ženy, ktoré majú svoje vlastné riasy dostatočne dlhé, chcú objem, bez zlepencov a potrebujú zvýrazniť pohľad. Pri krátkych riasach vidím problém už pri samotnej kefke, ktorá je zbytočne veľká a skôr než riasy si namaľujete viečko. Tým pádom veľmi nevyužijete ani "vyšpekulovaný" tvar kefky.

Cena: 690 kč /cca. 25,53€ (ja som kupovala s 20% zľavou v českej Sephore, čiže ma vyšla na nejakých 552 kč/ cca. 20,43€)

 photo too4_zpsbh5pbkqx.jpg

Vyskúšali ste už nejakú riasenku od TOO FACED? Máte nejakú vysnívanú riasenku, ktorá je v "beauty" svete ikonická a vy by ste ju chceli vyskúšať?

Všetkým prajem krásne a pohodové Vianočné sviatky!!!

2 komentáre:

  1. keď som čítala tento článok, mala som v pláne spýtať sa, či používaš nejaké sérum na riasy :) ale myslím, že aj to tomu samozrejme pomohlo, a máš ich s touto riasenkou krásne!
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že je vidno efekt séra:)))) a ďakujem!

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)