utorok 31. januára 2017

EMPTIES (JANUARY)


Ahojte! Je až neuveriteľné, že len chvíľku dozadu sme sa prehupli do nového roka a už tu máme posledný deň v mesiaci. A aj keď som si myslela, že tento mesiac toho veľa nespotrebujem, vyššie vidíte, že som sa celkom posnažila.:D 11 kúskov hneď z kraja roka je celkom pekné číslo.
Aké usilovné ste boli s januárovou spotrebou vy?;)

TVÁR:
Bioderma Atoderm balzám na pery voňal aj chutil po malinách. Po otretí zanechal na perách ochrannú vrstvu. Do tejto arktickej zimy v rámci ochrany proti vysúšaniu a vymrznutiu povinná výbava.

Clarins Instant Eye makeup remover dvojfázový odličovač treba pred použitím dobre pretriesť, aby sa zmiešali obe zložky. Určený je na odstránenie výraznejšieho, či vodeodolného makeupu. Riasenka s ním šla dole dobre. Mňa osobne neštípal v očiach, aj keď na riasach zanechal jemnejší mastný film (ja som si nahovovárala, že ich to zároveň ošetrilo). Chvíľku som sa pohrávala s myšlienkou, že by som si kúpila klasické balenie, ale objavila som doma jeho 50ml brata, takže si to ešte môžem dobre rozmyslieť. Tento bol súčasťou darčekového balenia a myslím, že na dovolenku alebo vyskúšanie je to super veľkosť. 30 ml mi vystačilo na 3 týždne každodenného používania.:)


Ceruzka na oči e.l.f. v hnedom odtieni síce je určená na oči, no ja som ju v rámci spotrebovávania používala na obočko. Super bolo, že vrchnáčik bol zároveň strúhadlo, ktoré však nestrúhalo zrovna najlepšie. Tuha sa dobre otierala a zároveň nerozmazávala.

YVER ROCHER micelárka 2 v 1 je určená na citlivú pleť. Získala som ju od mamy, ktorá ju dostala ako darček k nákupu. Najprv som naňu v kúpelni zazerala a neplánovala ju používať. Nakoniec som ju začala používať  a po pár dňoch alebo týždni sme sa dokonca celkom slušne zžili. Má obsahovať výťažok z madagaskarskej rastliny Sigesbeckia orientalis, ktorý je získavaný 100% prírodným postupom. Má preukázateľné upokojujúce a ochranné pôsobenie na pokožku. Má byť bez vôňe, alkoholu, parabénov, farbív, minerálov a olejov. Nemôžem si pomôcť, ale ja z nej určitý alkoholový pach cítim, aj keď v zložení som ho nenašla. Osobne by som po nej nesiahla, ale keď už sa doma ocitla, prečo ju nepoužívať. Pleť po nej nevykazovala podráždenie, dokonca som ju rada používala v rámci dočistenia, lebo nečistoty brala slušne a mala som po nej čistý pocit. Na odličovanie očí však zďaleka nestačila, nielenže neodlíčila, ale okolo očí som mala slušné tmavé kruhy.:)))


ARTDECO  Bronzing powder compact bol ešte zo zásob, keď som mala dojem, že čo vidím to potrebujem:DDD Ide o náhradnú náplň, kedže som si nebola istá, či sa mi zapáči a načo kupovať celý obal. Navyše mám z Artdeca ten box, kde sa dajú naskladať tiene a myslela som si, že sa tam nejak vojde. Zdá sa mi, že nevošiel, lebo nakoniec som ho mala vždy len takto s tým priehľadným vrchnáčikom, ktorý milerád zoskavoval dole.:D
Ako som tak bronzer používala, prekvapilo ma, že náplň nie je vždy pol na pol, ale bledšia časť si pomaly uzurpuváva väčší podiel.:o (Vidieť, to môžete na obrázku nižšie.) Osobne som z neho mala pocit, že ide do oranžova. Pozitívom je, že udáva SPF 12!
Len pre zaujímavosť bronzer má 8g /náhradná náplň vychádza na fann.sk na 12 € a celé balenie na 20€.


TELO:
Krém na ruky YES! Nurse je tu už takou klasikou, ktorá mi pomaly dochádza. A tak sa mi zdá, že mi už nepomáha, tak ako na začiatku, takže sa naše cesty pravdepodobne pomaly rozídu...

MANUFACTURA Mojito krém na ruky som Vám recenzovala nedávno. Nejak zvlášť ma neočaril. Pripadá mi vhodnejší skôr na leto. Na rukách mi zanechával jemný film, ktorý sa do pár minút stratil. No častokrát som mala pocit, že by som si ho mala ešte pridať.

VLASY:
DOVE suchý šampón na vlasy by mal osviežovať vlasy, absorbovať olej a dodať objem. Pred použitím by ste ho mali pretrepať. Nanášať by sa mal zo vzdialenosti 20-30 cm. Zhodou okolností opäť výrobok so sladkou malinovou vôňou. Fakt ich nevyhľadám, oni si ma nádu samé. Preferujem skôr sofistikovanejšie vône.:DDD
Netreba to s ním prehnať, inak budete mať na vlasoch taký ten povlak. Nejak zvlášť som z neho unesená nebola. Neviem ako opísať výsledný efekt, teraz ma nenapadajú tie správne slová. Našuchorené, ale bez lesku, keď som ho dala veľa alebo keď som ho dala málo boli bez efektu.

NECHTY:
Rýchloschnúci lak na nechty ORLY Sec 'n dry mi bol veľmi užitočným spoločníkom. Normálne som si pri rýchloschnúcich nadlakoch zabudla, aké je to čakať, kým Vám konečne zaschne lak. Pripomenul mi to však gel lak od essence.(Rýchloschnúce mi došli.:DDD) Zároveň som asi odhalila príčinu štiepenia nechtov, pretože odkedy používam essence zrazu mi lak drží dlhšie a nič sa neštiepe. Ach, asi som neprávom obviňovala odlakovač.:/ Jednu výhodou však rýchloschnúce laky mali, s červeným lakom som nenechávala všade značky (červené škrkance hranou nechta).

Červený lak Astor má presne taký odtieň, ktorý som dokázala zniesť a pravidelne som si s ním lakovala nechty. Dostatočné krytie dosiahol už v jednej vrstve, zo zvyku som však dávala dve. Spokojná som bola aj s jeho výdržou.

Tento mesiac máme vybavený.:)
Budem sa opakovať, no napíšte mi vy ako usilovne ste sa vysporiadali so spotrebou hneď z kraja roka vy! Teším sa na vaše komentáre, prípadne na pripomienky, či ste niečo vyskúšali a aký názor máte pre zmenu vy!:)

2 komentáre:

  1. Tú YR pleťovu vodu mám aj ja, ale viacej mi vyhovuje Bioderma:) Inak som nič z týchto produktov neskúšala

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na odličovanie očí tiež siaham na istotu - Biodermu, lebo na to absolútne nestačila:D

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)