štvrtok 26. januára 2017

L'OREAL MAGIC RETOUCHER


Možno ste si už v obchodoch všimli novinku Magic retoucher od L'orealu, ktorého tvárou sa stala Eva Longoria.:) Ide o sprej pre okamžite zakrytie odrastov a dočasné krytie šedín. 

Funguje jednoducho. Pred použitím by ste s fľaštičkou mali zatriasť. Nanášať by ste ho mali zo vzdialenosti 10 - 15 cm, farba zaschne asi za 1 minútu. Vydrží do najbližieho umytia vlasov.
Na výber máte až z 5 odtieňov: tmavej blond, mahagónovej, hnedej, tmavohnedej a čiernej.

75 ml balenie momentálne až do 31.1.2017 dostanete v 101 drogerie za 6,99 € a k nákupu Vám ešte pribalia plastovú kefu na vlasy alá Tangle teezer, (kefu dostanete aj pri nákupe produktov L'oreal nad 5,99€;) ). Bežne však Magic retoucher zoženiete za 7,99€ napr. v DM drogerie.

Ak ho porovnám s inými značkami, cenovo Magic retoucher nevychádza vôbec zle, napr. teraz sa mi do pozornosti dostal Toppik, ktorý má 40g a v ponuke ho má  Sephora.fr za 13,95€/ Sephora.pl za 49zl= cca.11 €. Časom sa snáď objaví aj v českej online pobočke.;) Dá sa však zohnať aj inde, objavila som, že Toppik má aj slovenské zastúpenie. Táto značka sa špecializuje na problémy s padaním a zahustením vlasov.

Myslím, že Magic retoucher je skvelý pokiaľ nestíhate kaderníčku, vlasy Vám začali rýchlejšie rásť, farbíte sa na tmavšie ako je vaša vlastná farba, či máte šediny, ku ktorým sa nechcete priznávať alebo Vám ako mne nechytila farba.:DDD

 photo 2_zpsptvsacwy.jpg
 photo 1_zpsszm9lwap.jpg
Odtiene orientačne: zľava hnedý, vpravo tmavohnedý
 photo 3_zpsh1e2nard.jpg

Aby ste mali aspoň predstavu ako funguje (odtieň: dark brown), hneď po príchode z obchodu som ho vyskúšala a konečne nezabudla nafotiť pred a po.:) Určite aplikáciu musím ešte vychytať. Ale pre malú ukážku stačí, čo poviete?;) Hlavne sa snažte dodržať vzdialenosť aplikácie. Vďaka detailnému aplikátoru však nie je problém naniesť produkt práve tam, kde ho potrebujete. Farba je po nenesení mokrá, no do minútky zaschne. Ja som po aplikácí bežne fungovala až do ďalšieho umytia. Nevšimla som si, že by farba nejako púšťala alebo farbila.
Akurát Vám odporúčam, ak s farbou manipulujete blizko pri tvári treba si ja niečím prekryť, aby ste sa potom nečudovali od čoho máte tie zvláštne bodky.:DDDD

 photo 11_zpsulwydgfx.jpg
 photo 10_zps9q1kqi9k.jpg

Čo hovoríte na takéto vychytávky, ktoré nám uľahčujú život? Zaujal Vás MAGIC RETOUCHER? Máte na svojej kozmetickej poličke niečo podobné?

8 komentárov:

  1. Odrosty mě občas štvou ale zatím jsem neuvažovala o tomto výrobku. Mají i pro světlé vlasy. Já si teda vlasy příliš nebarvím. Jinak pěkný tip.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak pokiaľ ťa odrasty netrápia, nie je čo riešiť.;) Otázkou je ako vyzerá ten najsvetlejší odtieň-tmavá blond na blond vlasoch, z tvojej profilovky mám dojem, že si ešte svetlejší typ, takže by na teba bol snáď aj pritmavý;)

      Odstrániť
  2. Tuhle vychytávku budu muset koupit mamce. Ta vždycky v tom posledním týdnu mezi barvením vždycky šílí ze svých šedin.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sa poteší;), tiež niekedy pozerám do kalendára, či nie je čas farbiť a potom zistím, že mám ešte tak 2 týždne čas.D

      Odstrániť
  3. Zatím jsem nic podobného nezkoušela, ale vypadá, že to není vůbec špatné :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mňa skvelá vec, keď ťa trápi niektorí z vyššie uvedených porblémov, navyše je dobre dostupný a aj keď mi cena najprv nepripadala najnižšia, oproti tomu Toppiku je to "deal":D

      Odstrániť
  4. videla som reklamu a zaujímalo ma, či naozaj funguje,a tedaa,je to pravda :) vyzerá to super :) ako taká prvá pomoc :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)