utorok 16. mája 2017

BOBBI BROWN SMOKEY EYE MASCARA


Pamätáte si ešte na recenziu očných liniek od BOBBI BROWN? Ak áno, isto si spomínate, že som si vtedy odniesla aj maskaru SMOKEY EYES, ktorú som mala na wishliste vďaka Rendy (tá ju mimochodom označila ako objav roka!).:) 

S vysokými očakávaniami som riasenku rozbalila a prvé, čo ma zaskočilo, aká je krátka "palička" s kefkou a že je v mieste, kde sa tieto 2 časti spájajú je jemne ohnutá. Chvíľku som aj rozmýšľala, kde je chyba, či nedošlo k omylu, no potom som došla k záveru, že je to zámer. 
Samotná kefka je klasická, pravidelne hustá, naberá, tak akurát produktu, no ja sa neviem zbaviť pocitu, že mi pripomína nejakú lacnejšiu alternatívu od L'orealu. Nenaberá prebytočne veľa produktu, skôr mám dojem, že je na "suchšia", napriek tomu obsah rovnomerne distribuuje po riasach. Nežmolkuje! Vyhovuje mi, že na kefke nie je prebytočne veľa náplne. Uľahčuje to nanášanie a nedochádza k zbytočnému zlepovaniu rias. Na druhej strane však musím procesu nanášania venovať oveľa viac času. To je ďalšia vec, ktorá má po otvorení nemilo prekvapila, mala som dojem akoby bola vyschnutá. Nie je to však chyba, táto riasenka takáto skrátka je. Vďaka tomu, že riasenka obsahuje kajalové pigmenty, po pretretí ostávajú riasy obalené vrstvou najtmavšej čiernej. 
Napriek tomu, že je riasenka definovaná ako zahusťujúca a sľubuje dlhšie, definovanejšie a hustejšie riasy, nepozorovala som výraznejší objem. Nedosiahla som ho ani vrstvením.
Jediné na čo sa môžem pri tejto riasenke spoľahnúť na 100% je, že sa mi otlačí pod oboma očami. Ešteže zatiaľ nezačala opadávať.


Keď to zhrniem, moje očakávania sa nenaplnili a ja som od riasenky za 25€/6ml čakala viac. Viac definície, objemu, niečo pri čom si poviem "WAU". Navyše som mala často dojem, že napriek tomu, že kefkou behám po riasach, veľa na nich neostáva. Nie je to tým, že by bola vyschnutá, proste toľko kefka naberie. Na jednej strane je to fajn, na druhej je o to nanášanie náročnejšie. 
Plusom je pre mňa váha riasenky (obalu), mám pocit, že nič neváži. Mínusom dĺžka "paličky", osobne mám dojem, že keď je dlhšia, aplikácia je ľahšia.

Porovnanie pred/ po ( na druhej fotke je sú opačne najprv po potom pred):)



Riasenka je aplikovaná na všetkých fotkách;)


A teraz mi rýchlo napíšte, či ste už túto riasenku, ktorá zbiera samé vysoké body (makeupalley.com 4* z 5, americká Sephora 4,3* z 5, či Bobbi Brown 5* z 5!!!) vyskúšali a aké dojmy vo vás zanechala! Samozrejme sa poteším, aj keď mi napíšete, či ste mali/ máte doma niečo od Bobbi Brown a ako ste spokojné. Ozaj máte nejaké nové riasenkové objavy? Šup sem s tipmi!:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)