utorok 3. októbra 2017

EMPTIES (SEPTEMBER)


Ahojte krásky! S novým mesiacom je čas uzavrieť ten starý.;) A ako inak ako s vašou obľúbenou rubrikou s "bjúty" odpadkami. Podarilo sa mi vyprázdniť 11 produktov, čo je u mňa taký priemer. Vždy, keď sa mi podarí nejaký produkt " dokončiť" mám zo seba dobrý pocit, že tie peniaze, ktoré som zaň dala, nevyhodila von oknom. Aj keď je fakt, že nie vždy za to ten obsah stojí. Tak sa poďme pozrieť, ako uspešný bol z tohto hľadiska september.

TVÁR:


COLLISTAR HYALURONIC ACID alebo jednoducho kyselina hyalurónová. Zobrala som si k srdcu slová, najprv hydratovať, potom vyživovať. Konkrétne tejto som používaním, čoraz viac prichádzala na chuť. Pleť som mala pekne hydratovanú. Pri nanášaní ďalšieho produktu síce žmolkuje, no to má tendenciu robiť snáď každá. Subjektívne sa práve na kúpu tejto už nechystám.

COLLISTAR COLLAGENE Používať ho bolo pre mňa tak trošku utrpením. Síce mi nerobil nejakú neplechu, ale nevidela som žiadne výsledky a v kombinácií s ďalšími produktami žmolkoval.

ORIGINS CLEAR IMPROVEMENT íľová maska, ktorú tiež nemám potrebu si kupovať znova. Viem, že býva vcelku obľúbená. Žiaľ, moje póry sa jej statočne bránili. Dosť dlho mi trvalo aj zmývanie a to už nehovorím o tom ako vyzeralo po jej použití umývadlo.:) Nie je nad to, dať si ju po vydrhnutí všetkých sanít.:D

BOBBI BROWN LONG-WEAR GEL EYELINER napriek tomu, že som ich nejaký čas nepoužívala, nevyschli. Po tom, čo som ich začala opätovne používať, mi vydržali ďalšieho pol roka. A za to majú plus. Nateraz si však plánujem dať nejaký čas od tekutých, či gélových liniek pohov. Zistila som totiž, že mám vcelku dosť ceruziek.:D Ale, ak by ste mali nejaký úžasný typ, som ochotná to prehodnotiť.:DD

FILORGA TIME-FILLER EYES očný krém, s ktorým som bola spokojná. Očné okolie pôsobilo pevnejšie. Vyhovovala mi aj krémovo-gélová konzistencia a vôňa.


TELO:


BOROTALCO ORIGINAL nejaký rôčik dozadu prebiehala na blogoch masáž s týmito deo výrobkami. Mne sa ho podarilo zohnať až nedávno v Tescu. A moje očakávania splnil, aj keď predsa len preferujem variantu, ktorá nezanecháva biele fľaky.:)

VITA LIBERATA EXFOLIANT HYDRATANT milovaný krémový peeling na telo s drobnými kúskami, ktorého som sa nevedela minulý rok nabažiť. Obsahuje jemné jojobové kúsky, ktoré odstraňujú odumreté kožné bunky a koncetrát, ktorý pleť vyživuje do hĺbky. Vďaka nemu je pleť pripravená na náter samoopaľovákom.:) Jednoducho ho nanesiete na pokožku a masírujete dovtedy, pokiaľ sa krém úplne nevstrebe. Potom opláchnete. Je vhodný ako pre telo, tak pre pleť. Druhú možnosť som neskúšala, no doteraz som si myslela, že tie kúsky v peelingu, sú nejaké časti orechových škrupiniek. A to len preto, lebo som z neho intenzívne cítila orieškovú vôňu. Jasné, že mám náhradné balenia.:)


VLASY:

SASSOON EDIT BODY neviem, či som odteraz mala niečo podobné tejto objemovej pene. Vlasy boli po nej vzdušné, nadýchané a keby mám ikonický strih od Sassoona, nemôžem byť spokojnejšia.:) 

ALTERNA DAILY DENSIFYING FOAM stylingová pena, ktorá je určená pre rednúce vlasy. Vlasy majú po nej pôsobiť plnšie a hustejšie. Oveľa viac sa mi páčila obdobná Kérastase Densimorphose.
Z tejto som mala pocit, že vysušuje, akosi moc tuží a zlepuje. Takže je pochopiteľné, že jej dávam košom.

TONI&GUY GLAMOUR DRY SHAMPOO správnym použitím dokážete dodať objem, mne však nevyhovovala vôňa. Takže najbližšie siahnem po inej značke.

NECHTY:

ORLY RISKY BEHAVIOR moja obľúbená farba. Použila som ju v x manikúrach napr. TU, TU alebo TU. Orly laky som mala vždy rada, no teraz keď som prešla na inú značku, zrazu sa mi výrazne eliminovala rozštiepenosť. Nechápem to, kedže Orly nie je len taká ledajaká značka. Určite budem sledovať, či sa to bude diať, aj keď nabehnem na iné odtiene od Orly, ktoré mám doma. Teraz si brúsim zuby na jeden od Sparitual, čo je SPA sestra Orly, tak som zvedavá.

Tak už zostáva povedať len "HELLO OCTOBER"! A o mesiac sa vidíme pri ďalšom zhodnotení spotreby! Idete do toho so mnou?
Určite mi napíšte, ak ste niečo vyskúšali alebo Vás zaujalo! A podeliť sa môžete, aj ak ste si niečo nové bombastické kúpili! Teším sa na vaše komentáre! Majte sa krásne!:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)