utorok 7. novembra 2017

HAND CREAMS \\ CLARINS, TEAOLOGY, FILORGA


Krémy na ruky, to je moje. A čím krajšie vonia, tým príjemnejší je to pôžitok.:) Samozrejme, niekedy ani vôňa nezachráni to, že má nulové ošetrujúce účinky. Preto som tu s ďalšími troma "vyvolenými": tentokrát s novou značkou z Fann parfumérie - TEAOLOGY, tohtoročnou vynovenou verziou CLARINSu a omladzujúcim FILORGA HAND ABSOLUTE. Ktorý to vyhral u mňa?


Nemýlite sa, ak sa Vám marí, že ste tu už CLARINS HAND AND NAIL TREATMENT CREAM zahliadli. Písala som o jeho predchodcoch a recenziu si môžete pripomenúť TU. Tento rok pribudli ďalšie 3 vôňe, pričom som si nakoniec domov odniesla len citrón a grep, tretí mandarínkový ma nezaujal vôbec. Sú to ideálne kabelkové krémy, nezaberú veľa miesta, práve preto som si grepovú verziu pribalila v lete na cesty po Nórsku. 
Oproti predošlej verzií sa mi zdá menej výdatný, aj výživný. Mám dojem, že by som ho spotrebovala oveľa viac, keby ma späť nedrží jeho veľkosť a cena. Takže je to pre mňa také prvé SOS, keď mám suché ruky a nechcem mať mastný pocit. I keď istý ochranný film zanechá, nie je to nič strašné. Pre väčší zážitok už tieto krémy vyfasovali aj zafarbenie, grepový ružové, limetkový jemne zelené (predošlé boli bez). Stále však krásne, veľmi príjemne voňajú. 
Podľa popisu majú chrániť pred vysušením od slnka, chladu, či tvrdej vody. Každopádne si svoju úlohu plnia, aj keď ja by som potrebovala tak 3-násobne balenie. Takto mám dojem, že za týždeň-dva je po kréme, kedže do pokožky vsiakne ako voda.

Oproti predchodcom sa zvýšila ich cena z 8,30€ na 9,50€/30ml. Uplatniť si môžete napr. 10% zľavu v Parfumérií FANN. Kedže sa však vlastnosti krému oproti minuloročným pohoršili a cena stúpla, popozerám sa po niečom inom.




Krém na ruky TEAOLOGY bol na mojom tohtoročnom wishliste. Akoby ma vo Parfumérií Fann vypočuli, značka sa u nás objavila ako novinka. Juchúú.
Krém je na báze kvetinového čaju, má mať výživný, omladzujúci a regeneračný efekt, pričom má redukovať tmavé škrvny. Tými netrpím, takže neviem zhodnotiť. Obsahuje infúziu modrého čaju, ktorá je plná antioxidačných polyfenolov. Tie pokožku chránia pred vonkajšími vplyvmi, zatiaľ, čo regeneračné zložky zlepšujú pružnosť a posiľujú nechty.
Krém má tuhšiu, mastnejšiu konzistenciu a na povrchu rúk zanecháva určitý "hladký" film. Má typickú vôňu, ktorá je výraznejšia/ťažšia (hlavne, keď ho skúsite prvýkrát), na niekoho to môže byť už moc. Ja som si na ňu tak zvykla tak, že tento krém už podľa nej identifikujem. Nie som si však istá, či majú v predajniach tester, aby ste ju mohli vyskúšať pre kúpou. 
Pravidelným používaním pokožka pôsobí pružnejším dojmom. Po rozkrémovaní som však mala taký ten nie najpríjemnejší "mastný" pocit. Priateľ sa však nesťažoval a hlavne kvôli nemu som ho napriek veľkosti nosila v kabelke, poskytuje totiž okamžitú úľavu suchej pokožke. Bezprostredne po použití ho proste nemám rada, ale tak po 10 minútach je to už fajn a ja si užívam hladučkú pokožku. Myslím, že to druhé balenie začnem používať na noc a neskôr Vám podám správu, lebo tá jemná koža je fakt niečo!:)

Bežne stojí 14€/100ml, ja som vystihla akciu "druhý za polovicu" takže som 2 ks získala za 21€ a cenovo sa tak prehupla na 10,50€/ks.




Anti-age krém FILORGA HAND ABSOLUTE vďaka jedinečnej kombinácií sľubuje hneď niekoľko benefitov: 
  • Dokonalú výživu: Bambucké a kakaové maslo v kombinácií s ureou poskytujú hĺbkovú výživu a hebké ruky. Inovácia Filorgy v podobe rastlinného cukru pôsobí ako non-stop 72 hodinová hydratácia, napriek opakovanému umývaniu rúk.
  • Kompletný anti-age: Kyselina hyalurónová, kolagén a lipoaminová kyselina vypĺňajú oblasti, kde došlo vplyvom veku k úbytku tukového tkaniva. Zabraňuje presvitaniu žiliek a pozitívne pôsobí aj proti vystupujúcim kostiam na rukách. 
  • Zjednotenie tónu pokožky: Výťažok zo "Sea Lilly" bojuje proti pigmentovým škrnám (odstraňuje a zosvetľuje), vďaka schopnosti spomaliť syntézu melanínu. 
  • Krásne nechty: obsahnutý keratínový booster a pre cytosinový komplex pôsobí proti štipeniu a ryhovaniu nechtov, zároveň necht posiľňuje.
Je to láska.:) Krém má hladkú výživnú konzistenciu a aj vďaka nej moje ruky prežili náhle ochladenie v aprílovom Berlíne.:) Po rozkrémovaní sa do pokožky okamžite ľahko vstrebe a zanechá ruky ošetrené, bez pocitu mastnoty. Príjemná vôňa je bonusom. Netypické celočierne balenie nie je veľmi "photofriendly", no svoju úlohu si plní na 100%. Pokožka je po ňom hebká, pružná a pôsobí tak nejak lepšie. Páči sa mi aj veľkosť, ktorá sadla presne do mojej malej kabelky.
Dlho som rozmýšľala prečo má krém taký zvláštny uzáver. Až v popisku som sa dočítala, že zakončenie by malo byť nápomocné pri aplikácií na nechtovú kožičku. Veľmi mi však nedáva zmysel, kedže vnútri je klasický otvor a vonkajšok uzáveru by som aj vzhľadom na rôzne výlisky nechcela "zamastiť". Pripadá mi jednoduchšie krém len klasicky rozkrémovať.

Cena: 22,30€/ 50ml. (Kupovaný s 30% zľavou za 15.61€ na filorga.sk



A aké by bolo moje zhrnutie? Minuloročné CLARINSy som si nevedela vynachváliť. Tie posledné sa mi zdali slabšie, nie také výdatné, do pokožky sa vsiakli ako voda. Zvýšenie ceny im na atraktívnosti nepridalo. Taliansky TEAOLOGY je výživný, dodáva pokožke pružnosť, ruky sú po ňom hladučké, no bezprostredne po nanesení zanecháva určitý "hladký" film, ktorý vnímam hlavne, keď sa mi dotknú prsty navzájom. Po pár minútach odzneje a ten pocit "potom" je na nezaplatenie. Poskytne okamžitú úľavu suchej pokožke, takže si jeho používanie nechám na noc. A FILORGA? To je čistá láska a ja už teraz viem, že toto nebolo moje posledné balenie. Pokožku ošetruje a hlavne nezanecháva nepríjemný mastný film. Tak ako pri predošlom aj pri tomto stačí použiť menšie množstvo.:)

Zo zaujímavosti som prerátala cena na 100ml (vychádzala som z ceny bez zľavy):
CLARINS         31,67€ (so zľavou 25,34€)
TEAOLOGY    14,00€ (so zľavou 10,50€)
FILORGA         44,60€ (so zľavou 31,22€)

Hýčkate si ruky nejakými špeciálnymi vychytávkami (olejčekmi na kutikulu, handmade produktymi,...) alebo si vystačíte len s krémami? Používate ich pravidelne? Ja si napr. krémujem ruky priebežne počas dňa, no hádam nikdy nejdem spať bez nakrémovaných rúk. Máte to tiež tak?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)