piatok 22. decembra 2017

MY CONCEALERS


Už dlhšie som sa chystala napísať o mojej zbierke korektorov a tak sa zo mňa minulý týždeň stala žena činu a konečne som ich nafotila. Kedysi som si vystačila s jedným, dnes mám načaté 4. Ale to len preto, že sa mi tak nejak doma nakopili, veď to poznáte.;) Koľko ich máte v zbierke vy?;)


- MAC PRO LONGWEAR CONCEALER -

Namotala ma naň jedna youtuberka, ktorá ho používala ako náhradu za makeup. Kedže má korektor vysokú pigmentáciu dokáže ukryť kadejakú nedokonalosť. Lenže ja som si s ním na tvári pripadala tak nejak "neživo". Nepridalo k tomu ani to, že aj keď som vyberala odtieň podľa makeupu, ktorý som už kedysi mala (NW15), je na môj vkus jednoducho prisvetlý. A pritom ten makeup by som zniesla aj svetlejší. Takže som ho začala používať výhradne pod oči. S množstvom však treba zaobchádzať veľmi opatrne, inak sa usádza v linkách (aj po zapudrovaní). Má jemnú vôňu. A za praktický nepovažujem v tomto prípade ani pumpičkový dávkovač, kedže nie raz sa mi stalo, že aj napriek snahe nestlačiť pumpičku naplno, "vybehlo" väčšie množstvo ako som potrebovala.


 - MAC STUDIO FINISH CONCEALER -

Aj na tento korektor som sa nechala zlákať blogosférou.:) Kedže som prirodzene dosť bledá vyberala som v tej dobe najsvetlejší dostupný odtieň (NW20), ktorý je na zakrytie mojich nedokonalostí vzhľadom na odtieň makeupu opäť akýsi prisvetlý a práve preto som po ňom nesiahala moc často. A to aj preto, že vyžaduje väčšiu pozornosť pri aplikácií. Opäť sa jedná o produkt s úžasnou pigmentáciou. Preto stačí malé množstvo. Avšak mne osobne počas dňa zvýrazňuje šupinky. Vzhľadom na tuhú konzistenciu, ktorá sa však výborne otiera mi ani v jemnučkej vrstve nesedí v okolí očí. Počas dňa sa v tejto oblasti stáva dosť "vidteľným".


- MAXFACTOR PANSTIK -

Už sme tu mali korektor v úlohe makeup, čo takto makeup v úlohe korektoru. Áno, Panstik je primárne makeup, ale úprimne vzhľadom na jeho hutnú konzistenciu si ho na celej tvári neviem predstaviť. Myslím, že by to bola čistá "maska".
Na zakrytie nedokonalostí mi však slúži úžasne. Toto je už moje druhé balenie a je takmer na dne.Vyhovuje mi jeho krycia schopnosť, krémovosť aj výdrž počas celého dňa. Používam ho výhradne na zakrytie nedostatkov (akné, fliačiky,..).


- ESTÈE LAUDER DOUBLE WEAR STAY IN PLACE FLAWLESS CONCEALER -

K jeho kúpe som sa dosť odhodlávala. Vo finále som bola rada, že som sa konečne rozhýbala. Zastáva u mňa funkciu očného korektora. Má skvelú pigmentáciu a na rozjasnenie očného okolia stačí maličké množstvo. Osobne som sa bála ako mi sadne odtieň, kedže bol dostupný len v odtieni "light 01" a tmavšom a mne sa už aj ten svetlý zdal akýsi tmavý. Môžete ho na pleť naniesť hubkovým aplikátorom a potom už len jemne zapracovať prstami. Má krémovú konzistenciu, ktorá je hustejšia, takže nesteká, skvele drží a výborne kryje. Takže právom patrí medzi mojich favoritov. Už som naň nalákala aj mamu, ktorá si ho nedávno kúpila v Douglase v zvýhodnenom sete s očným krémom.:) 



Ktoré korektory kraľujú vašej kozmetickej taštičke a ktoré mi odporúčate vyskúšať? 

Ja by som rada vyskúšala ikonický NARS Radiant creamy concealer, či ich novinku Soft matte complete concealer. Od Urban decay mám už asi rok na zozname Naked concealer. A hneď za ním (alebo pred ním) je v rade aj Too faced Born this way. Make up je úžasný a veľmi mi vyhovuje, tak by som ho rada spárovala aj s korektorom a zistila, či sa značke podaril aj ten. I keď už som čítala recenzie, že je nejaký vodovejší. Veď uvidíme. Každopádne mi napíšte vaše tipy, možno sa nechám inšpirovať a skončím úplne pri inom.:DDD

1 komentár:

  1. Pan Stick teraz používam tie. Mne teda príde skôr suchý a aj mi na pleti po jeho použití ostávajú šupinky. Je to zvláštne lebo mám mastnú pleť, používam ho teda na očné viečka ako podklad. Kryje fakt dobre aj nejaké to akné. Potom je super korektor Rimmel Stay Matte ten používam na očné okolie, hlavne pod oči. Zakryje mi všetko a je super.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)