štvrtok 22. marca 2018

BALMAIN HAIRCARE PRODUCTS


Vedeli ste, že Balmain okrem módy ponúka aj produkty na vlasy? Ja som to ani len netušila, až kým som na Lookfantastik nenatrafila na jednoduchý minimalistický dizajn produktov. A kedže sa viem pre veci rýchlo nadchnúť, bola som lapená. Objednávka na seba nenechala dlho čakať, kedže som mala možnosť využiť kupón na zľavu.:) Vzhľadom na obmedzenia pri doprave som však z košíka musela vyhodiť suchý šampón a objemovú penu, pritom šlo o produkty, ktoré som chcela vyskúšať najviac. Takže v prvej várke mi prišiel "pre styling cream" a "texturizing spray", ktorý mi napodiv prešiel. Zvyšok som si plánovala objednať z ofišl stránky, kde sa však pri neprekročení určitej sumy platí poštovné. Preto mi ako z jasného neba padlo zavedenie BALMAIN HAIR CARE do Marionnaud.:) Konečne som mala produkty pokope.

Ako som spomínala čierno-biele produkty pôsobia čisto, no ako som neskôr zistila, nie nadlho. Veľmi ľahko sa totiž zašpinia. A to som si hovorila, keď som si vyberala z pultíka v Marionnaude, čo s tými fľaškami robili, že sú také ... "nečisté". Jednoducho priťahujú špinu, ktorá sa na obal doslova nalepí. Môžete to vidieť aj na obrázku nižšie. Možno ste si povedali, prečo ich aspoň neutrela. No jednak to nejde tak ľahko, povedala by som takmer vôbec a napr. na spomínanej objemovej pene sa (mi bez akéhokoľvek zásahu) počas používania, takmer úplne stratili písmenka z názvu.

Výrazná a sladká parfumácia produktov nie je môj šialok kávy, po čase som si na ňu už zvykla. Voňa je u všetkých produktov totožná.

Hneď ako som značku objavila chcela som vyskúšať nejaký šampón, prípadne kondicionér. Hydratačnú radu som vylúčila takmer hneď, pretože obsahuje arganový olej. A ten síce v  oleji od Morrocanoil milujem, no v produktoch na umývanie mi spôsobuje zamotávanie vlasov. Tak som teda siahla po revitalizačnom REVITALISING SHAMPOO, ktorý podľa popisu bol presne to, čo moje vlasy potrebovali. Je totiž určený na suché a poškodené vlasy, ktorý vďaka bohatému obsahu vitamínov, kašmíru a hodvábu, premení "slamu" na jemné, hodvábne vlasy od korienkov až ku končekom. S napätím som očakávala, či skutočne zlepší štruktúru vlasu, dodá mu lesk a hydratáciu.

Šampón sa dávkuje pumpičkou. No tá mi vzhľadom na tekutosť pripadá zbytočná. Pretože na to, aby som dosiahla potrebné množstvo, ju musím niekoľkorát zmačknúť ( minimálne 5x ). Šampón prehnane nepení. Na prvýkrát len decentne, druhýkrát dosiahnem penivosť už pri minimálnej snahe. Vlasy po ňom nie sú výnimočné hladké a chýba mi aj deklarovaná revitalizačná odozva. Pripadajú mi rovnaké. Dokonca, keď ho použijem niekoľkorát po sebe zjemnejú tak, že sa s nimi nedá pracovať.



PRE STYLING CREAM ponúka hneď niekoľko benefitov. Okrem toho, že redukuje čas sušenia, dodáva vlasom hydratáciu (hodvádbny proteín a arganový olej), minimalizuje krepovitosť a celkovo zlepšuje vydrž stylingu. Jedno, čo som Vám však nespomenula je, že dodáva objem. Asi by som si tento fakt celkom neuvedomila, keby nezačnem používať objemovú penu zvlášť. Stále jej však čosi chýbalo a ja som si spomenula, že som si kúpila aj tento "predprípravný" produkt. S malou dušičkou som ho teda vyskúšala a zrazu vlasy vyzerali úplne inak. Teda... V rámci možnosti. Lebo aj keď sľubuje vyrovnanie štruktúry vlasy a zniženie krepovitosti, tie moje sú buď také zničené alebo odolné, že to na ne až tak moc nefunguje. 
Krém bol pre mňa snáď najväčšie prekvapenie. A neviem, či by som ho skôr nenazvala objemový než "pre styling".:) Je pomerne tekutý a na vlasy ho treba naniesť rovnomerne, inak ich môže aj "pozlepovať". 


VOLUME MOUSSE STRONG bol môj absolútny favorit. Okrem silnej fixácie sľubuje aj objem, ktorého som sa od neho ako takého veľmi nedočkala. Tak isto ako nejakej zlepšenej štruktúry, skôr som mala dojem, že zviditeľnuje krepovitosť. Keď som penu nanesla na voľne uschnuté vlasy, pár pramienkov pôsobilo odrazu opäť mokro. Čomu som sa však potešila, že počas tejto zimy mi vôbec neelektrizovali vlasy, pretože presne ako sľubuje zabraňuje statickému náboju. 
Suma sumárum má táto pena vôbec neočarila. Dúfala som v držiaci objem, ktorý by som bez predošlého krému nedosiahla. Skôr než objemovú by som ju nazvala tužiacou penou. Tú bolo treba nanášať dôkladne inak mi pozlepovala pramienky, ktoré trebalo rozčesať.


Aj vy máte slabosť pre niečo, čo nakoniec ani veľmi nepoužívate? U mňa sú to suché šampóny. Vždy si brúsim zuby na nové a nové, pritom doma ich mám niekoľko.:D 
DRY SHAMPOO od Balmaina treba pre použitím silno potriasť. Má troška nepraktické, a pre suché šampóny aj nezvyklé, 300 ml balenie, ale v ponuke je aj v menšom kabelkovom vydaní. Nezanecháva vo vlasoch biely povlak, zato ich však zmatní, dodá im textúru a "načechrá" ich.  Mne však vadí, že vďaka mojej "kvalite" vlasov nepôsobia sofistikovane, ale krepato. Zvyčajne ho používam deň pred umytím, kedy je to už kritické. Jednak pri ňom nevidím nejaký výrazný efekt a jednak jeho efekt dlhšie nevydrží. Obsahuje arganový olej a hodvábny proteín. Odporúčam používať vo voľnom priestranstve. Šampón je dosť intenzívny a môže sa stať, že Vás pri aplikácií rozkašle.


Z TEXTURIZING VOLUME SPRAY som bola odvarená minulý rok na dovolenke. Poznáte to, ste unavené z dlhej cesty a nie je čas na nejaké umývanie vlasov. Navyše, ja tie hotelové fény nemusím. Vydávajú síce teplý vzduch, ale nefénujú. A už vôbec s nimi nevyfénujem objem. Preto som hneď po prvom vyskúšaní pozerala na tento sprej ako na môj nový top produkt. No už druhý deň mi ukázal, že nie je všetko zlato, čo sa blyští. A že s ním treba narábať opatrne, dodržiavať vzdialenosť a nestriekať ho len tak od buka-do buka. Pretože Vám "zdžugne" vlasy, ktoré sa nebudú dať dobre vyčesať. No ešte horšie, že ich zaťaží tak, že spľasnú. Najlepšie, keď si prstom alebo koncom hrebeňa vyčleníte vždy cestičku, kde ho chcete strieknúť. Ako pri suchom šampóne aj tento odporúčam používať v otvorenom priestranstve, aby ste sa nepridusili.;)



Evidujete túto značku na trhu alebo o nej počujete prvýkrát? Vybrali by ste si nejaký produkt? Máte osobnú skúsenosť?

2 komentáre:

  1. Design mají opravdu čistý, sympatický a rozhodně vypadají stylově. Některým produktů občas i dokážu odpustit to, že nefungují až tak, jak bych si představovala, jelikož mě dokáží potěšit na "oko" - jsem hrozná! :D Koukala jsem u nás, ale v Marionnaud Balmain nemají. Lákalo by mě vyzkoušet ten Texturizing Volume Spray :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD, no stajlovka to je, ale tie obaly sa strašne špinia a nie sú vôbec odolné:( Inak viem, že Balmain majú v poľskom Douglase (eshop) a myslím, že som ho zahliadla v Nemeckom, možno časom príde aj k Vám...;)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)