pondelok 2. apríla 2018

DAILY MAKEUP ROUTINE


Tak schválne s koľkými produktami si pri dennom nahadzovaní makeupu vystačíte vy? Ja síce nemám počet kusov spočítaný, no mám dojem, že si vystačím s menším počtom ako v začiatkoch blogu. Na tvári mám rada prirodzený makeup, ktorý zakryje, na čo nechcem upozorniť a podšktne, čo má. Ale tak to máme asi všetky. Vekom mám chuť menej experimentovať ( hlavne s farbami na očiach, čo teraz vyznieva, že som ako stará konzerva, ktorá tu nemá, čo hľadať). Naopak som si začala užívať farbičky pri produktoch na pery.:) A ako ste na tom vy?

Už kedysi som sa chystala na pravidelné reporty z mojej makeup rutiny. No skončilo to tak, že posledný som robila nejako pred rokom. Odvtedy sa toho celkom zmenilo. Pri líčení nezvyknem používam bázy. Akosi ich cítim ako nadbytočné. Ktovie možno sa časom moje stanovisko zmení. Pre zmenu však každé líčenie zaklincuje fixačným sprejom. Predtým som mala Shiseido. Momentálne používam ikonický MAC Fix+. Páči sa mi hlavne jeho efekt splynutia makeupu s pleťou. Výborný je hlavne, keď to preženiem s púdrom.:D


Základ tvorí NARS Velvet matte skin tint s SPF30. Kedysi som SPF-ko neriešila, no odkedy používam produkty, ktoré môžu citlivo reagovať na slnečné žiarenie, som v tomto obozretnejšia.
Čítala som veľa recenzií, kedy sa užívateľky sťažovali, že im makeupy od NARSu upchávali póry a robili neplechu na pleti. Logicky som sa preto modlila. aby som bola v tej spokojnejšej skupine. A našťastie mne žiadne problémy nerobí. Páči sa mi jeho zamatový finiš a efekt druhej kože. Pri nanášaní treba dať radšej menej a prípadne pridať ako dať zbytočne moc, pretože potom už na pleti až tak prirodzene nepôsobí. Bez lesknutia vydržím takých 5 hodín. Zvyčajne ho troška prepudrujem už hneď po nanesení, ale nie je to nutné. Možno ste už počuli. že makeupy od NARS najlepšie vyzerajú nanesené prstami. Keď sa mám priznať vlastne som ho inak ani nenanášala. Má stredné krytie, takže bez korektora sa nezaobídem. Mojej zmiešanej pleti proste sedí a brúsim si zuby už na nejaký ďalší od Narsu. Mám odtieň Finland. Teraz v zime mi sedí, no v lete by som si zobrala o odtieň tmavší.

Ak nemám pleť v 100% stave, na zakrytie drobných nedostatkov používam MAC STUDIO FINISH CONCEALER odtieň NW20. Neviem, či sa mi zmenila pleť, ale čím viac ho používam, tým viac mi sedí.:D Má výbornú pigmentáciu a balenie je bezodné.

Aktuálne používam na prepudrovanie fixačný púder CHANEL Natural finish pressed powder v odtieni 30 naturel - translucent 2. Je príjemný, na pleti hodvábny. Vzhľad záleží na podklade, na ktorý ho nanášam. Pri hrubších textúrach zvýrazňuje štruktúru pleti. Má jemnú vôňu. Tým, že nie je transparentný - má žltkastý podtón, dokážem ním nenápadne dodať farbu aj bledším makeupom, v ktorých sa necítim.:)

Po vytvorení základu prechádzam na bod "obočie". Jeden čas som sa nechala namotať na obočko spravené gélom a očným tieňom od MACu. Nakoniec som si vždy stačila len s tým gélom, ktorý som už stihla úspešne spotrebovať, takže teraz sa snažím spotrebovať aj inkriminovaný tieň MAC v odtieni Brun. Moje vlasy však majú medzičasom svetlejší tón, takže odtieň nie je to pravé orechové. Obočko pôsobí síce mäkšie, ale zase mám dojem, že je menej definované. A čo používate na obočko vy? Ste team ceruzka, očný tieň alebo gél na obočko? Schválne koľko produktov potrebujete na jeho vyčarovanie? Videla som krásne tutoriály na obočko, ale úprimne stále nie som schopná ich natrénovať. :DDD A ako ste na tom vy?
Btw. keď už som spomínala tú ceruzku, nižšie nájdete ceruzku na obočko Brow wiz od ANASTASTIA BEVERLY HILLS. Najprv som jednu kúpila mame v svetlom odtieni a po tom, čo som ju nanečisto otestovala som už odklikávala objednávku na môj odtieň Dark brown. Pri svetlom odtieni som musela riadne pritlačiť, aby som na mojom tmavom obočku niečo videla. No pri tomto tmavom som musela byť riadne opatrná, lebo má skvelý pigment. Krásne sa ňou dá vykresliť obočko. Musela som však dať za pravdu recenziám, že dlho nevydrží. Nejaké 2 mesiace? No a keď som ju teraz po niekoľkých mesiacoch nepoužívania otvorila našla som vylomenú kefku. Pritom sa nemala, kde zlomiť a ani počas používania ceruzky som ju asi nikdy ani nepoužila. Takže záhada.


Na zjednotenie a rozjasnenie (neskôr vysvetlím prečo) používam ako podklad pod očné tiene rozjasňovač BOBBI BROWN Shimmer brick v odtieni PINK QUARTZ. Ten používama aj na lícne kosti a trošku aj nad hornú peru. Keď som ho použila prvýkrát, takmer som si spravila fľaky. Predpokladala som, že zanechá len jemný lesk, ale myslím, že v prípade núdze by zasuploval aj lícenku. Teda pokiaľ by Vám nevadil ten lesk. Kupovala som ho už dávno a druhýkrát by som po ňom nesiahla. Preferujem neutrálnejšie rozjasňovače. Výborne mi sedel Soft&gentle od MACu. Každopádne mám dojem, že tento snáď nikdy neminiem.:D

Tvár "vyšejpujem" bronzerom TOO FACED Milk chocolate soleil, ktorý som tu už spomínala. Vonia po čokoláde, sladko chutí a dodá pleti šťavu. Stále som sa neviem rozhodnúť, či ho mám alebo nemám rada. Niedy mi pripadá príliš svetlý, no momentálne mi vyhovuje. Dopĺňam ho kontúrovacím púdrom FAWN od ANASTASIA BEVERLY HILLS. S tým treba narábať mimoriadne opatrne a maximálne ľahkou rukou. Inak hrozí, že si spravíte namiesto kontúr šmuhy. Ale to myslím platí pri všetkých takýchto púdroch. Mám ho len v "refillovej" verzií. Kedysi som mala kontúrovaciu paletku od ABH na wishliste, ale čím viac som na ňu pozerala a hlavne na rôzne recenzie a videá, tým viac som nadobudla dojem, že by som ju celú nevyužila a bola by pre mňa zbytočná.:)

Aj vy máte zásoby líceniek a takmer vôbec ich nepoužívate. Ja som čístá "bronzer girl", ale doma má toľko líceniek, že mi je ľúto, že mi ležia len tak skladom.:D Takže som vytiahla minerálnu lícenku Dainty a vždy si ňou do tváre dodám trocha šťavy.:)


Už takmer rok siaham po paletke TARTE TARTALETTE In bloom, ktorá obsahuje okrem matných aj trblietavé tiene. Má krásne teplé tóny. Vtipné je, že keď som ju na začiatku nanášala pripadalo mi, že tiene mi fľakatejú, ale niečo také by som si od takejto značky nepripúšťala. Nič také nebolo spomenuté ani v recenziách. Ako na zavolanie som v tom čase narazila na česky IG účet, kde bola zmienka o tom, že skutočne fľakatejú. Vtedy mi paradoxne padol kameň zo srdca, že sa mi to ozaj nezdá. A tak som pravidelne začala používať biely tieň "charmer", aby som vytvorila jednoliaty podklad. Minulý rok som fičala na kombinácií spodného riadku, teda "sweetheart" a "rebel". Tento rok som najčastejšie volím kombináciu "funny girl" do vnútorného kútika. "Smarty pants" do vonkajšie kútika a k spodným riasam. A na prehĺbenie do vonkajšieho kútika "rebel". A aby neležal skladom len tak "leader-om" definujem spodné viečko. 



Doteraz som používala kajalovú ceruzku od LANCOME, s ktorou sa vďaka ideálnej veľkosti tuhy výborne kreslili linky. V tom čase som si to ani neuvedomovala, no začala som používať túto 24/7 od URBAN DECAY. Má hrubší hrot, takže na vykreslenie tenkého chvostíka ju musím mať perfektne zastrúhanú. Myslím, že dokáže zasuplovať aj gélové linky, lebo má intenzívne pigmentovaný čierny odtieň a dlhú výdž. Navyše je vodeodolná. Vyskúšané na vlastnej koži. Skúšala som ju swatchovať a pri umytí vodou sa linka ani nepohla, dokonca ani mydlom. Bola netknutá. Musela som siahnuť po micelárke. Nevýhoda Lancome bola, že pokiaľ som ju chcela v niektorej fáze poopraviť, zvyčajne dobre nechytala. Mala mäkší tón, čo môže byť pre niekoho nevýhoda, pre iného výhoda. No a ku koncu dňa bledla.



Už kedysi som mala primer na riasy od DIORu. A kedže tento malý zázrak dokáže nahnať riasy aj tam, kde nie sú, opäť som po ňom siahla. 
Riasenka ESTEÉ LAUDER Sumptous Extreme je zahusťujúca riasenka. Mne osobne pripadá, že riasy aj predlžuje a krásne oddeľuje. Nedrobí sa a neotláča pod očami. S kužeľovou klasickou kefkou sa dobre pracuje.


Tak to by bolo asi všetko. A vy nezabudnite napísať bez čoho sa nezaobídete vy!:) Či používate na obočko tieň, ceruzku alebo gél, a či dávate ulietavate na farebných rúžoch alebo dávate prednosť farebným tieňom.;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)