utorok 10. apríla 2018

Novinky v mojej SKIN CARE


Čo je nové v mojej pleťovej starostlivosti? Hneď z kraja začnem produktom, ktorý vlastne nie je vôbec novinkou a v balení mi ho zostáva už len na pár použití. Hydratačná maska GLAMGLOW THIRSTYMUD HYDRATING TREATMENT. Pôvodne som si do Sephory síce šla po tú vychýrenú bielu čistiacu Supermud, no na moje "šťastie" ju nemali. A ja som tak veľmi chcela od tejto značky niečo vyskúšať, že som nakoniec siahla po tomto oči ťahajúcom tyrkysovom kúsku.
Maska sľubuje instantné výsledky - okamžitú hydratáciu a regeneráciu. Aplikovať ju môžete niekoľkokrát týždne (2-3x). Pritom ju môžete použiť až na 3 spôsoby: 
  • ako dennú starostlivosť - masku necháte pôsobiť 10-20 minút, spravíte masáž a zotriete zvyšky,
  • ako nočnú masku - necháte pôsobiť počas noci, aby ste sa zobudili s krásne hydratovanou a žiarivou pokožkou,
  • počas letu - nanesiete na začiatku letu a necháte pôsobiť počas neho.

Maska využíva najnovšie, najpokročilejšie a najdokonalejšie technológie ( DEWDRATION, HYDRAPACK, GREENENERGY, TEAOXI), čím poskytuje pleti hĺbkovú hydratáciu, pomáha ju regenerovať a získať svoj prirodzený jas. 

Maska má medový odtieň. A presnú vôňu obsiahnutých zložiek, čiže med a kokos. V zložení nájdete aj zázvor, kyselinu citrónovú, či hyalurónovú. Konzistencia sa dobre nanáša, má gélový charakter a pleť ju do seba po chvíľke doslova požije. Jeden čas som ju používala aj ako nočnú masku, no mala som pocit, že na povrchu pleti zostane taký na dotyk nebadaný lepkavý finiš a nechcela som ho utierať do vankúša. Na noc dávam prednosť klasickej starostlivosti. 


Spočiatku som nanesení cítila aj jemné štipkanie, ktoré sa vytratilo. Maska má chladivé účinky. Čo sa týka hydratácie, sľubovala som si za tú cenu viac. V tomto smere ma vôbec nepresvedčila. Podobné účinky dosiahnem aj pravidelným používaním krému. A môjho jasného favorita masku Origins Drink Up Intensive neporazila. 


*****

Od špecifickej maskovej starostlivosti sa presunieme k dennodennému stereotypu. Neviem ako vy, ale ja mám načatých pár produktov, ktoré točím dokola až pokiaľ ich neminiem. Je to nielen z praktického dôvodu, aby sa mi toho nekopilo veľa otvoreného, ale aj preto, aby som videla, či daná starostlivosť prináša svoje "ovocie" (účinky). Moja mama to má úplne inak. Má otvorených niekoľko produktov, ktoré strieda podľa nálady.

Vysoko-koncentrované sérum INSTITUT ESTHEDERM INSTENSIVE HYALURONIC SERUM obsahuje až 50% kyseliny hyalurónovej a funguje pre pleť ako taká zásobáreň vody. Patentovaný komplex zahŕňa 3 typy molekuly kyseliny hyalurónovej, ktoré prenikajú do jednotlivých vrstiev pleti a tak ju hydratujú, pričom obnovujú jej kožnú hustotu. Ocení ju najmä dehydrovaná pleť, pre ktorú funguje ako taká SOS pomoc.



Podľa nasledujúceho produktu to vyzerá, že si fičím na kyseline hyalurónovej. Nielenže ju obsahuje veľa produktov, ktoré používam, no posilnila som ju aj v tejto koncentrovanej verzií. Veď našej pleti je vlastná a pre jej maximálny efekt by mala mať, čo najmenšie molekuly. To sa zvyčajne prejavuje aj na cene. No čítala som aj názory, že jej efekt je preceňovaný.
Intensiv Hyaluronic Serum má mliečnu krémovo-gélovú konzistenciu a na úplne vstrebanie mu treba dať chvíľku. Zvyčajne na tvár používam 2 pumpičky (ráno aj večer). Dlho som premýšľala, čo mi pripomína vôňa, až som identifikovala, že z nej cítim melón.:) Ale nebojte sa nie je príkro sladká. Prekvapilo ma, že raz keď som sérum zabudla použiť v medzikrokoch a aplikovala som ho až ako záverečný bod, ráno som sa zrazu prebudila s ešte krajšou napumpovanou žiarivou pleťou. Akoby uzamklo vlhkosť a účinky všetkých predošlých krokov. Fakt som si pripadala o pár rokov mladšia.:D Hlavne spočiatku sa mi však stávalo, že práve keď som ho použila ako medzikrok, produkty na ňom jemne žmolkovali. Každopádne pleť je po nej pekne napumpovaná a žiarivá.
Musím ešte vyzdvihnúť balenie - nielenže ma sérum hygienickú pumpičku, ktorá uľahčuje dávkovanie, ale pootočením uzamknete "dávkovanie", takže super spoločník aj na cesty. Nemusíte sa báť nemilého prekvapenia pri vybalovaní.:) 


Patrí vo vašej starostlivosti miesto aj kyseline hyalurónovej alebo si potrpíte na iné zložky? A ako ste na tom s otvorenými produktami, točíte svoje stálice alebo si starostlivosť vyberáte podľa nálady? Ak ste vyskúšali niečo od Glamglow, prezraďte, čo to bolo a ako ste boli spokojné! Majte sa krásne!:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)